2011. szeptember 3., szombat

Felvettek! ^_^

Nagyon megörültem tegnap, amikor felhívtak a Kispesti Zeneiskolából, hogy felvettek magánének szakra. 1-jén volt a felvételi, részletesen elbeszélgettem az énektanárnővel, és meghallgatta az énektudásomat. Azt mondta, hogy van még mit fejlődni, de határozottan érdemes velem foglalkozni. Elmondtam neki a célomat, hogy mit szeretnék, szerinte nagyon nehéz utat választottam. Azt azonnal láttam rajta, hogy nagyon jól ismeri az ének, mint karrier minden területét. Az egyetlen nem apró bökkenő, hogy a tandíj, ami miatt bementem augusztus 18-án érdeklődni nem félévi szinten, hanem havi szinten értendő, de könnyebbség, hogy havonta kell fizetni, így könnyebb lesz anyagilag.

Mától újra teljes vonalon jár a hármas metró, Újpest-Központ és Kőbánya-Kispest között. Kíváncsi voltam, hogy néz ki a Kőbánya-Kispest metróállomás, még építkeznek rajta, de nagyon szép lesz. Bár a Kőbánya-Kispestig közlekedő buszok még mindig a Határ útig közlekednek, mégsem hiába, hogy teljes vonalon közlekedik a metró, mert legalább a vasútállomást könnyebb elérni. És annyival kevesebben vannak a Határ úton, nyáron egyszer-egyszer rettenetes volt, hogy mennyien vártak metróra. Csináltam egy képet, hogy néz ki most az állomás, remélhetőleg az ősz folyamán teljes egészében birtokba vehetjük.

Nincsenek megjegyzések: