2011. július 1., péntek

Super Mario Bros. Party

A mai nappal sikerült beszerezni az utolsó eladott játékot, így mindegyik játék visszatért hozzám, még ha az eredeti másé is volt. A Super Mario Bros. / Duck Hunt páros. Mind a két játék nagy klasszikus, azt hiszem, nincs mit hozzáfűzni. A Duck Hunt-ot is akárcsak a Super Mario Bros.-t, a piaci konzolgépekből ismerik sokan. Ahhoz is járt pisztoly, de annak az érzékelése, hogy finoman szóljunk, nem volt a legpontosabb. Nyilván eredeti NES-ben más a helyzet, elég sokáig el is vittem a játékot. A Super Mario Bros.-ban lemértem, hogy mennyi idő alatt viszem végig a játékot úgy, hogy minden pályán végigmegyek. A Duck Hunt-ban meg számoltam, hogy hány kacsát lőttem le.

Super Mario Bros.

  • Idő: 38:55
  • Pont: 766.800
  • Élet: 10

Duck Hunt

  • Szint: 17
  • Pont: 352.700
  • Kacsa: 157/170

A Mariót sose játszottam Speedrun-szerűen, hogy csak végigrohanok a pályákon, csak ahogy jöttek a dolgok. Nem vagyok híve a speedrun-oknak, számomra olyan lelketlenné teszi a játékot, én szeretek egy kicsit időzni a pályákon, felszedni az érméket, megtalálni rejtett életeket, és ha úgy alakul, egy kicsit meghalni is. Bár nem olyan értelmetlen halálokkal, mint amit most is elkövettem egy néhányszor. -_- De szerintem 32 pályán végigmenni közel 39 perc alatt nem rossz arány.

A Duck Hunt meg NES-en nagyon pontos. A Zapperen van egy kis rés, ahol lehet nézni, és ha ott van a kacsa, meglőjük, akkor az esetek döntő többségében sikerülnek. Csak aztán a kacsák egyre gyorsulnak, és a 17. szintnél már olyan gyorsak, hogy szinte követhetetlenek. 10 kacsa van egy szinten, 6 sikeres találat után enged tovább a gép, nekem a 17-nél már csak ötöt sikerült. De ez így is egyéni rekord. Nagyon rég játszottam komolyan a játékkal, és idáig bizton még soha nem sikerült elvinnem. Úgyhogy örülve vagyok ezen két játék által.

Ja, és a Play Maniában vettem 2000 forintért. Aki keres pixel borítós Super Mario Bros.-t, az ott talál egyet szintén 2000 forintért. Ami szerintem jó ár.

Nincsenek megjegyzések: