2010. február 3., szerda

Super Mario World tökéletesítve

Avagy tegnap este sikerült megnyitni mind a 96 kijáratot. Igazából úgy kezdtem el csinálni, hogy megcsinálom, amit tudok, aztán majd a végén, ha megnézem, hogy hány kijárat van megnyitva, majd visszaellenőrzöm, hogy mit hagytam el. Végigcsinálok mindent, és meglepődve látom, hogy kéken ott van a 96-os szám a Title menüben. Úgyhogy örülök neki. Összességében olyan 5-6 napot vett igénybe megcsinálni kompletten. De meglepett, hogy vannak dolgok, amik a vártnál sokkal könnyebben ment, például a 7. világ szellemházában, amikor a kulcsért kellett repülni. De voltak olyanok, amikre (nekem legalábbis) egy emberélet is kevés lenne, hogy biztos taktikával elősszörre megcsináljam. Ismerős a Tubular nevű pálya? Hát komolyan, ha a Zelda fanok szidják a Water Temple-t, akkor a Mariósoknak a Tubular az örök átok. Nem vitatom, hogy vannak, akik ügyes taktikával előszörre meg tudják csinálni, de nekem kb. a 30. nekifutásra sikeredett csak. Ugyanis nekem ez a pálya mindig is szerencsejáték volt, vagy sikerül, vagy nem. De végülis úgy sikerült, hogy kék Yoshival repültem. De lufis módszerről már rég letettem, mert azért Yoshit repülés közben könnyebb irányítani, mint Mariót léggömbbel a hasában, vagy nem is tudom, hova kerül. Úgyhogy Yoshival sikerült. Aztán más pálya nem volt, ami ilyan nehezen ment volna. Viszont az tizenegynehány év után most esett le, hogy utolsó pályán, a Funkyn, ha Yoshival zöld almát eszünk, akkor 20 mp-cel meghosszabbodik az időnk. Kell is az, mert nem egy rövid pálya. És akkoe végül meglett. Mivel nem szeretem a Funky utáni változtatásokat, ezért innestől kezdve a játék számomra befejezett

Ma jelent meg Okui Masami legújabb albuma, az i-magination. Szokásához híven 12 dal került fel a CD-re. Nagyon kíváncsi leszek az új dalokra, a szállítás folyamatban van, ugyanis a CDJapan már hétfőn kapott az új CD-kből, és leszálította az előrendelőknek. Előreláthatóan pénteken érkezik meg. Kíváncsi leszek, hogy fog szerepelni a japán lemezeladási listán, ugyanis az Oricon 2009. szeptember 1-jétől egy olyan új rendszert vezetett be, miszerint a japán webshopokban megrendelt CD-k 30%-át is számolja, eddig a webshopokat figyelmen kívül hagyta. Bár olyan sok remény nem maradt mert 1. nap, a napi top 30-ba nem került be, pedig reméltem, hogy helyet kap. T_T Pláne azok után, hogy más hasonló énekeseknek nagyon jól megy újabban. Például Minori Chihara: PRECIOUS ONE kislemeze az 5. helyet érte el, sőt Nana Mizuki: PHANTOM MINDS kislemeze, az 1. helyig tudott feljönni. Úgyhogy reméltem, hogy valahol helyet kap. Na majd kíváncsi leszek a heti összesítésre.

Nincsenek megjegyzések: