2010. február 27., szombat

Kőkorszaki szaki a Super Paper Marióban

Istenem, ilyen nincs! A Super Paper Mario 5. fejezetének fő története, hogy virágok elrabolják az ősembereket! Én már az egész játékra úgy tekintek, mint valami paródiára. Nincs még egy ilyen játék, ahol ennyire elvontak lennének a küldetések.

Mondjuk érdekes, könnyen jutottam el az 5. fejezethez. Lementem a földszintre, és azt láttam, hogy ott van egy repedés, amit fel lehet robbantani. Át lehet menni kastélyon keresztül Flipside-ból Flopside-ba. Ugyanaz, mint a Flipside, csak meg van tükrözve. Itt meg kellett beszélni az idős bölcssel, Norlemmel (olvassátok vissza a nevét) aztán vissza Flipside-ba Merlonnal beszélgetni, és megnyílik az 5. fejezet kapuja. Egy ceremónia közepébe csöppenünk bele. Ősemberek szertartásába nyerünk betekintést, ám a virágok, aka. Floro Sapiensek beleszólnak, és elrabolják az ősembereket. Kinek másnak lenne feladata megmenteni őket, mint nekünk? Ahogy megyünk pályáról pályára, látjuk, hogy viszik a virágok (akik leginkább egy napraforgóra hasonlítanak) hogy viszik el az ősemberek. Szóval kész ez a játék. XD Az ötletgyáros nagy poénmester lehet.

Kicsit nehezebb lett a játék, valamint több lett a logikai feladat. Megmondom őszintén, hogy a 5-1 végén, ha nem nézek meg egy végigjátszást, akkor nem tudtam volna megcsinálni. Meg én nem is tudom, hogy ki az, aki magától meg tudná csinálni. Az a lényeg, hogy 3 db. kockát kell megadott sorrendben felütni. De úgy, hogy többször is lehet egy kockát ütni. És valami 15-20-szor kell összesen? Most erre ki jön rá? Meg is néztem a sorrendet, de semmi logikát nem láttam benne. Hogy ezt honnan szedte az, aki kitalálta, nem tudom. Az 5-2-nél mentettem.

Megnéztem melyik 576 Konzolban van Super Paper Mario teszt, 2007. június. 8 pontot kapott, mindegyik jó, a zene közepes. Végül is a zenével, ami gond lehet, hogy komolytalan, és maga a hangszerelés sem annyira komoly, de most mit várunk egy olyan játéktól, ahol virágok lopnak el embereket, és WC-ben van a boss fight?

Viszont végigjátszást nem találtam. Már a Zeldás időkben is gondolkodtam azon, hogy jó lenne végigjátszásokat írni magyarul, de az nagyon időigényes. Jó lenne csinálni, csak ki érne rá ilyet csinálni, és ki az, aki csinálná? Nekem sincs manapság olyan sok időm, úgyhogy nem tudom. Ehhez komolyabban kéne szervezkedni.

Nincsenek megjegyzések: