2010. február 27., szombat

Eltűnt ősemberek nyomában

Folytattam az 5. világot. Ez még sokkal rejtélyesebb, és hosszabb, mint az előzők, úgyhogy nem tudtam egy szusszra végigvinni. Érdekes, kezd kissé Zeldás lenni azáltal, hogy végig kell menni a pályán, de a vége a pálya eleje körül van. Az 5-2-ben is végig kell menni a pályán, aztán vissza, hogy a pálya tetején a köveket beleillesszük a megfelelő helyre, és kapunk egy új pixlt, Cudge-ot. Ez kalapácsként szétver mindent. Az 5-3-as pedig a bányában van. A pálya első részének végén a munkás őrjöng, hogy hiányzik 2 embere. Keressük hát meg őket! A következő pályarész nagyon érdekes. Pontosan ugyanolyan, mint a Super Mario Bros. 2-1 pályája. Itt 2 ajtó van, mindegyikbe be kell menni. Az elsőnél nem kell megijedni. Azok az ősemberek azért támadnak minket, mert a Floro Sapiensek gyökeret tettek a fejükre, így a tudatuk módosítva lett. Bár azért megnézve igen érdekes. Biztos hogy voltak az őskorban vasutak, riporterek, és fotósok? De hát ettől színes a Super Paper Mario. Végigmentem ezen a pályán, és az 5-4 elején mentettem.

Hát belenéztem ebbe a Video Game Awardsba. Eredetileg megnézni terveztem, de annyira nézhetetlen volt számomra, hogy kikapcsoltam 5 perc után. A magyar szinkron sem érdemes túl sok jót, meg azok a beszólások... Ezek nagyon távol állnak tőlem, én nem így szeretem a videojátékokat.

Nincsenek megjegyzések: