2010. február 11., csütörtök

Isteni sebesség!

Hát én kívánom mindenkinek ezt a fantasztikus érzést, amikor a kezében tudja a kedvenc albumát! Mert nekem ez ma megadatott!

Masami Okui: God Speed album meghallgatása után ébredtem rá, hogy ennek a nőnek isteni adottságai vannak az énekléshez, és a zenéléshez! Az összes dalból érződik az az energia, és az őszinte érzések, amit az énekesnő érez. Az egyik dala arról szól, hogy bármilyen nehézség érjen, nekünk mindig erősnek kell maradni. És sok ember véleményem szerint nemcsak maga a zene miatt rajong az adott énekesnért, előadóért, hanem mert érzi azt az energiát, ami árad belőle, és ettől válik egy énekes/együttes ilyen nagyszerűvé, hogy a benne lévő energiát albumra tudja "adni", és hogy gyakorlatilag azzal, hogy átadja az embereknek, a belső énjének egy darabját adja át, hogy mi van benne legbelül, ezáltal talán sokkal többet mond el magáról, mintha egy interjúban szavakba öntené a gondolatait. És aki erre képes, az nagy dolgokra hivatott. És higgyétek el nekem, Okui Masami erre képes!

Egyébként sokáig azt hittem, hogy amit láttam album borítóképeket, a neten, azok kicsit hibásak, de most eredetiben látva, úgy tűnik, hogy mégsem az:

A haja tűnt számomra furcsának, de kiderült, hogy valóban ilyen. Már ekkor a Photoshophoz nyúlt, hogy stílusosabbá tegye magát? Úgy tűnik. De engem ez még nem zavar, mert itt még felismerem, hogy ő van a képen, a komolyabb baj, az i-magination borítóval van.

És hát ez az egyetlen olyan albuma, mely nyomdaihibát tartalmaz:

Alaposan félregépelték a Paradise Lost címet. Csak azt nem értem, hogy ezer meg egy ember látja, mielőtt végleg nyomtatásra kerül, hogy nem tűnt fel senkinek?

Mindenesetre a japánok az album eladásai miatt hatalmas fekete pontot kapnak tőlem, ugyanis ez a legrosszabbul szerepelt stúdióalbuma az énekesnőnek az Oricon listán, ugyanis az első héten a 111. helyet érte el. Mondjuk ennél lejjebb is van, mert láttam stúdióalbumot a 240, de még a 298. helyen is. Szóval az a 111. még mindig nem a gödör legalja. Csak az, hogy ekkoriban megjelentek Japánban a Limited Edition kiadványok, amikor a CD-khez külön DVD-t csatoltak mindenféle nyalánksággal. És mivel a God Speed csak CD-ként jelent meg, ide vezethető vissza, hogy nem ért el nagy helyezést. Mondjuk vicces volt ez a 2006-os év olyan szempontból, hogy még ennek az évnek utolsó negyedévében előrukkolt egy újabb stúdióalbummal, mely az evolution címet kapta, az már kapott DVD-s limitált verziót, és máris jobb helyet ért el, ugyanis a 60. helyig jutott el. Ezen egy kicsit azért megmosolyogtam, hogy a japánok ennyire igénylik a fan cuccot? Úgy tűnik, hogy igen, ugyanis az új albuma, az i-magination is 95. helyet érte el, és ennek is csak regular edition változata van.

Pont ezért szeretem ennyire nézni az eladásokat, mert sokkal több adatot le lehet szűrni belőle, mint ahogy az ember elsőre gondolná. Na de megyek, mert ez az album sokkal több figyelmet érdemel annál, minthogy hallgatása alatt mást is csináljak!

Nincsenek megjegyzések: