2008. augusztus 22., péntek

Piros betűs nap ez a mai!

Bizony, Jézus születésének 2008. évében, annak augusztus havának 22. napján nem akármi történt: PSX CONTROLLER FOGTAM A KEZEMBE! XD Ugyanis találkoztam ma reggel azzal az osztálytársammal, akinek van PSX-e, és kölcsönadta. És kipróbálhattam végre az Angliában vásárolt Final Fantasy IX-et. 45 percet játszottam vele első szusszantásra. Hát mit is mondhatnék? Kezdjem a grafikával? Jó, kezdem azzal: Valami csoda! Soha nem hittem volna, hogy PSX-ből N64-es színvonalú grafikát is ki lehet hozni. Itt-ott látszanak pixelek, de egyáltalán nem zavaró. Az irányítás szokatlan számomra, mert ezek a síkidomok a controlleren... *vakarja a fejét* Volt a színházi jelenet, amikor harcolni kell. Mindig írja, hogy Press ... és kirajzolta azokat síkidomat, azokat megtalálni... Nem volt könnyű, tévesztettem is egy jó párszor. Újra kellett csinálnom egy párszor, mire a 100 nézőből 70 elégedettségét kivívtam. De belejövök. Ez a saját hibám. A játékmenet meg... csoda! Fantasztikus! Elvarázsol, lenyűgöz! Nagyon ajánlom mindenkinek ezt a játékot! Jó, ritka, de érdemes beszerezni! Én végig fogom vinni!

Nincsenek megjegyzések: