2009. június 16., kedd

576 KByte digitálisan és egy nagy régiség

Elérhető az 576 KByte magazin digitális formában. Nemrég indult el egy oldal: dimag, ahol több újság is letölthető digitális formában, ezek közül az 576 KByte. A 2009. januári szám ingyenesen tölthető le. Ehhez szükség van az oldal által felajánott dimag reader programra, csak ezzel lehet megnyitni a digitális magazint. Így megnézve egész jól néz ki, a szöveget lehet nagyítani, jól lehet olvasni. Hogy ez mennyire hozza vissza az igazi újság élményét, arra valamennyire egyértelmű a válasz, de több előnye is van ennek. Egyrészt úgy védjük a környezetet, kevesebb papírt használnak fel. Másrészt olcsóbb az újság. Az újságosnál 800 forint, itt 500 forint. Nyilván azért, mert nem kell nyomdai, meg papírköltséget fizetni, és az 576 egy forinttal nem kap lényegében kevesebbet. Még a honlapjukon is reklámozzák az oldalt. Harmadrészt van egy nagy előnye a programnak. Hogy oda is be kell jelentkezni az oldalon használt azonosítónkkal. Ez azért nagyon hasznos, mert letörlődne a Digimag reader, akkor elég visszatelepíteni a programot, a letöltött magazinok nem vesznek el, így nem kell megvásárolni azokat még egyszer. És szerintem jó az egész rendszer, úgyhogy ajánlom mindenkinek az oldalt.

Néhány napja elővettem Virtual Console-on egy régi játékot, a Super Mario Bros. 3-at, hihetetlenek azok a régi élmények. Akárhogy is nézzük, az igazi régi emlékek a Marióhoz kötnek. Szerintem nagyon nem is kell elemeznem, biztos mindenki ismeri, és játszott már vele. Engem inkább az lep meg, hogy sokan nehéznek tartják. Bár ez is csak attitűd kérdése. Én már 7-8 évesen végigfutottam a pályákon. De hát ha valakinek nehéz, az nem tehet róla, nincs hozzászokva. A játék közben eszembe jutott a Super Mario Bros. 3 rajzfilm, mely a The Adventures of Super Mario Bros. 3 címet kapta. Gyerekként mindig kikölcsönöztem a közelben levő videotékából, de ma már sajnos az nincs meg, és ezzel sajnos a régi VHS is odalett. Nagyon hiányoltam. Aztán örültem 2006. szeptemberében megjelent DVD-n, már az első nap, amikor megtudtam, mentem megvenni. Ekkor nemcsak a Super Mario Bros. 3 rajzfilm jelent meg DVD-n, hanem a Super Mario World. A szinkron új, ami különösebben nem zavar, mert ez is jó. Például Toad hangja Molnár Ilona, akit az animékből megszerettem. De a régi VHS nagyon-nagyon hiányzik. Bármit megtennék azért, hogy újra láthassam. És hogy milyen maga a rajzfilm? Gyerekként imádtam, és most is nagyon jónak tartom. Vannak benne apró rajz-hibák, nem mindenben egyezik meg a videojátékkal, de a karakterek megjelenítése kiváló, és a történet is jó. Szerintem minden Nintendo-gamernek tetszene a rajzfilm. Itt van néhány kép:

Főcím
Itt van Mario, Luigi, Toad és Princess
(ekkor még nem volt ismert a Peach név)
Itt van Bowser és 2 kölyke
(Larry Koopa és Ludwig von Koopa) a Mario 3-ból
És végül Bowser 7 gyermeke

És itt szeretném felhívásként közölni, hogy bárki, aki tud segíteni a régi VHS megszerzésében, az szóljon a kommentben!

2009. június 15., hétfő

Segítő-funkcióval lesz ellátva a New Super Mario Bros. Wii

Ma került fel a Gamer365-re a hír, miszerint a New Super Mario Bros. Wii játékban lesz olyan funkció, ahol helyetted játsza a gép a játékot, ha kéred. A hír itt olvasható. Inkább ide írom le a véleményem, mert ami ott van... arról inkább nem írok véleményt, mások megtették helyettem ott. Megmondom őszintén nem értem, hogy ez miért háborítja fel a játékosokat. Illetve tippeim vannak. Szerintem a nagy többséget nem az idegesíti, hogy beletették ezt a funkciót, mert azt szerintem ők is felérik ésszel (én vagyok ennyire optimista) hogy opcionálisan választható, tehát te magad döntöd el, hogy használod-e vagy sem. Szerintem a legtöbben a Hardcore mivoltjukat féltik oly módon, hogy majd sokkal többen fogják azt mondani, hogy végigvitték a játékot, eme segítőnek köszönhetően. Hát fű. Ha ez minden bánatuk, akkor erre már nem lehet szalonképesen válaszolni, ez már mindennek az alja. Ráadásul olyanok szólalnak fel, akiknek jóformán semmi közük nincs a Nintendóhoz. Különben is. Ez már hír volt pár hónapja, hogy az új Zelda játékban benne lesz ez a funkció. Igazság szerint, ha belegondolunk, akkor várható volt, hogy előbb-utóbb ebből valóság lesz, mert a Wii az a konzol, amely szinte mindenkit meg akar szólítani, játékra csábítani. Az, hogy volt idő, amikor ez a Hardcore réteg kárára ment... hát valamit valamiért. De ez a segítő-funkció sok problémára nyújt megoldást. Néhány éve volt cikk a néhai 576 Konzolban, miszerint a megvásárolt játékok 80%-a végigjátszatlanul porosodik a polcon. Nyilvánvaló, hogy az az oka, hogy annyira nehéznek találja az illető a játékot, hogy már a motivációját is elveszi, hogy még egyszer végigjátsza. Hát itt a saját példám: Super Mario Sunshine. Annyit idegeskedtem rajta, hogy már otthagyom a polcon, egye meg a por a játékot. Ha azt látom, hogy 2 és fél, 3 órát szenvedtem egy Shine-ért, akkor azt mondtam magamban, hogy nem éri meg. És igen, inkább legyen benne, minthogy ott álljon a polcon parlagon. Most még csak ennyit tudni, hogy benne lesz ez a funkció, de hogy pontosan mit tartalmaz, még nem tudni.

A Nintendo jobban szereti az európaiakat, mint az amerikaiakat?

Én ma már mindent elképzelhetőnek tartok. Felvettem egy lányt MSN-re, mert ő is Okui Masami rajongó, mint én, és igen szimpatikus volt az írásai alapján, tehát szerettem volna jobban megismerni. A lány egyébként mexikói. Spanyolul tudok valamennyire, de kommunikatív szinten nem, ezért angolul beszélgetek vele. Kiderült róla, hogy a videojátékok sem állnak tőle annyira távol, nagyon szerette anno az SNES-t, többször végigvitte a Zelda Link to the Pastet. Azt mondta, hogy imádott futni a játékban. ^^' Hát igen. Valahányszor olvasok véleményt a LttP-ről, azt szinte mindenki megemlíti, hogy futni nagyon jó benne, és azt nagyon élvezi mindenki. De amikor megemlítettem neki, hogy a Super Mario All-Stars az, ami igazán nagy hatással volt rám, akkor mondta szerinte az európai SNES-en SZEBBEN (!!!) mutatnak a játékok, mint az amerikain. Csak egy pillanatra lestem, hogy ugyanarról beszélünk? Aztán megerősített, hogy a grafikára gondol. Nem tudom, én ilyet nem tapasztaltam, de megmondom őszintén, ez meglepett engem. Valaki tud erről nyilatkozni, akkor az kérem, szóljon, mert tényleg érdekel a téma.

2009. június 11., csütörtök

Spirit Tracks Official Artok

Nyilvánosságra kerültek az első official artok az új Zelda játék kapcsán. Egy kicsit ugyan hasonlítanak egymásra, de kezdetnek ez is megfelel. ^^'





2009. június 8., hétfő

CDJapan

Újabb sikeres üzletet bonyolítottam le neten keresztül. Megvettem a CDJapan weboldalról Okui Masami legújabb albumát az Akasha Limited Edition CD+DVD-t.

Hihetetlen boldog vagyok, hogy megvan eredetiben. A borítóképek hihetetlen szépek, akit érdekel, az itt megnézheti. A dalok meg már ismertek számomra. Nekem tetszik az album, a megszokott Okui Masamis hangzás mellett enyhe keleti, tradícionális zenei elemeket hallhatunk, mely igazán érdekessé teszik az albumot. És mivel Limited Edition, ezért DVD is járt mellé, egy koncert van rajta, a 2008. március 13-ai 15th Anniversary&Birth Live. Tavaly ünnepelte pályfutásának 15. évfordulóját, és a koncert napján ünnepelte a 40. születésnapját. Kapott is tortát a koncert végére, és egy hatalmas csokor virágot (szerintem 40 szál volt). Alig bírta megtartani a kezében. ^^' Ami a koncertet illeti. Láttam YouTube-on koncertet, meg ott a 2 koncertalbuma, de ilyen jó koncertet még életemben nem láttam tőle. Hihetetlen átéléssel énekelt, 2 szomorúbb dala alatt még könnycseppet is ejtett. De annyira érdekes, mert a koncerten azt látom, hogy olyan érzelmeket társít az énekelt dalok mellé, amilyeneket én szoktam, miközben hallgatom őket. Jó, mondjuk sírni nem szoktam, de átérzem azoknak a daloknak a súlyát. Hihetetlen hatásos volt a koncert, fantasztikus!

Ami érdekes számomra, hogy eddig mindig úgy gondolkodtam, hogy egy CD nem ér többet 5000 forintnál, én többet nem adnék ki CD-ért. Most ez a kiadvány 9125 forint volt, és minden további nélkül kifizettem. Spóroltam rá, de hatványozottan megérte. Egyébként a CDJapan az eredeti Japán áron árusítja a CD-ket, plusz a postaköltség, mely a japán árakhoz képest meglehetősen olcsó! Ez 3990 yen volt. Igazság szerint sokszor elgondolkodtam, és itt már nemcsak arról van szó, hogy mennyire szeretem őt, hanem magának a CD-nek van kuriózum-értéke, hogy csak Japánban lehet kapni, és nekem is van egy belőle. Egyébként úgy alakult a zenei izlésem, hogy 2001-2006 között sokat hallgattam rádiót, és úgymond alárendeltem magamnak a mai divatos ízlésnek. Vannak nagyon jó előadók, akiket tényleg tisztelet illet, mert tényleg igényes zenét csinálnak. pl. Anastacia, Dido, The Corrs, ezeknek mind nagyon rajongójuk voltam. És nagyon szerettem a zenéiket, de éreztem, hogy valami hiányzik. És ezt a valamit kaptam meg 2006. szeptemberében Megumi Hayashibarától. Komolyan mondom, ő volt az első olyan az életemben, akinél átéltem azt a bizonyos katarzis-élményt. Amikor először meghallgattam a Give a reasont, a Northern lightsot, és a Reflectiont, annyira a hatásuk alá estem ezeknek a daloknak, hogy napokig ezeket hallgattam. Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy létezik ilyen. Aztán jöttek a többi dalok. És Okui Masami meg úgy jön a képbe, hogy vannak duettek Megumival: Get along, KUJIKENAIKARA!, Nemurenai Yoru wa. Ezek mind ismert Slayers dalok. Ekkor fogott meg Okui Masami hangja, és ismerkedtem meg a dalaival. Hát ez lett az eredmény. Már a negyedik eredeti kiadványom van meg tőle.

Na de, hogy legyen Nintendo téma is, a Mario Kart Wiiben nagy eredményt értem el: Megszereztem életem első három csillagos minősítését: 100cc Mushroom Cup, Luigi, Dolphin Dasher. Csak néztem, hogy jé, erre is képes vagyok? :O Pedig semmi nagy kunsztot nem csináltam, egy párszor kiütöttek kék tekivel, és mégis... Hihetetlen boldog voltam. Úgyhogy elhatároztam, hogy a Mario Kart DS-ben is fejlesztem magam. Itt 50-100-150, mindenhol megvan legalább az egy csillag, már csak a Mirrorban hiányzik hat helyen. Tegnap próbáltam, hát nem könnyűek. Az biztos, hogy sokat kell gyakorolni. Meg tegnap próbálgattam a driftelést, egész jól ment. Tényleg sokat jelent, ha jól használja valaki. Erre fogom építeni a Mario Kartos tudományomat.

2009. június 6., szombat

E3 2009 és Mario Kart Wii teljesítmények.

Lezajlott az E3 2009 keretén belül a Nintendo konferenciája. Ismerve a tavalyi konferencia milyenségét, meg ismerve a Wii játékkínálatot, én már úgy tekintettem erre az E3-ra, mint egy amolyan utolsó esély a Nintendónak, hogy helyrehozza a hibáit. És helyrehozta? Szerintem igen. Van egy pár ígéretes cím. Természetesen nem maradhatott ki a Wii Fit Plus, a Wii Sports Resort, és az eladási adatok fényezése. Bár az eladási adatok firtatását talán meg lehet érteni, hisz rekordok sorozatát döntik meg, karácsonyi időszakban a PS2 hasonló időszakú eladásaira is rávertek. Ettől eltekintve mit kaptunk? New Super Mario Bros. Wii, Super Mario Galaxy 2, Golden Sun DS, Metroid: Other M. Bizony, a New Super Mario Bros. Wiire kapott folytatást. A képek alapján nagyon ígéretes, hisz négyen kooperatívan játszhatunk. Csak sajnos nem lesz online módozat. A Super Mario Galaxy 2 legnagyobb újítása, hogy Yoshi is velünk tart. Ha felül tudják múlni az első Galaxyt játékélmény terén, akkor meg merem kockáztatni, hogy a Zelda: Ocarina of Time-ot is felül fogja múlni. Hisz már az első Galaxy is nagyon odavert játékélmény terén, és ha ezt felülmúlják! Igazság szerint Miyamoto mesterből kinézek ilyet. A Golden Sun DS-re, meg a bemutatott videó alapján, a DS játékok legszebbike lesz. Különösebben nem mozgatott meg a játék, de akik szeretik, azoknak biztos nagyon jó lesz, viszont a Metroid. Valahol mindig is tetszett, de az új videó hangulata nagyon megfogott. Nagyon bejön a hangulata. És ez a kép?

Új Zelda van készülőben! Méghozzá Wiire! Ezt a képet az E3-on tették ki. De semmi mást nem tudni róla, csak azt, hogy 2010... Úgy legyen. De mi az, hogy van pajzs a kezében, de kard nincs? És ki a "hölgyemény" mögötte? Ha Link szemszögéből nézzük, akkor mögötte van. Azt gondolom, hogy ez a kérdés nemcsak bennem merült fel. Köszönjük szépen, ezt az ügyes Marketing-fogást, sikerült felkelteni az érdeklődésünket.

Egyébként sokakatól hallottam, hogy nem szeretik azt a nőt, aki vezette a Nintendós E3-at. Hát pont ezért lett ő kiválasztva oda. Igazolt reklámpszichológiai tény, hogy sokkal jobban megmaradnak azok a reklámok az ember fejében, amik idegesítik az embert, és sokkal inkább azt a terméket veszik meg. Ez a nő meg sokakat azért idegesít fel, mert hihetetlen nyomatékosan tud beszélni, és szinte a legrosszabb dolgot is képes a beszédével aranyba önteni. Ezek az igazi marketing-szakemberek, ilyen téren nagyon jó embert választottak ki előadónak, mert az volt a céljuk, hogy egy olyan ember adja el(ő) az E3-at, aki senki számára nem közömbös, jó választás volt.

Más, Mario Kart Wii. Csak egyszer kell ráállni a játékra, és máris fantasztikus dolgokra vagyok képes. Megtaláltam a számomra a megfelelő kocsit, a kicsik közül a rally-szerű terepjáró. Általában Toaddal szoktam lenni. Csak lesek, hogy másodperceket verek rá a gép ellenfelekre. És online is nagyon jó lettem. Sokáig 6000 pont körül (VS race) tébláboltam, sikerült felhozni magam 7024 pontra. Én azóta csodajárgányként tekintek rá, és az lesz az én törzskartom. És offline végre sikerült mindenhol megszereznem az arany kupát. Pedig Mirroron nagyon megszenvedtem velük régebben. Most azon vagyok, hogy mindenhol meglegyen a legalább 1 csillag minősítés. Mégiscsak másképp fogok festeni online 1 csillaggal a kormányomon. 50cc-n csináltam meg most mindenhol, egy kicsit túl is teljesítettem magam, mert mindenhol 2 csillagot kaptam. Ekkor kezdtem el gondolkodni azon, hogy milyen lenne, ha megszerezném mindenhol a 3 csillagot? Ezt eddig, amióta bevezették a rangrendszert, soha, egyetlen egy Mario Kartban nem sikerült. Három csillagosra megcsinálni, kisebb csodával, és (szerintem) lehetetlenséggel ér fel. Mert 10-15 másodpercekkel verek rá a gépi ellenfelekre 50 cc-n, de ahhoz, hogy megkapjuk a 3 csillagot, ahhoz egy bizonyos összidő alá kell esni, amit nem tudom, hogy lehet kivitelezni, mert a piros tekit ki lehet védeni, de a kék tekit, és a villámot hogy véded ki? A villámot, ha szerencséd van, ki lehet védeni, ha épp akkor lövöd ki magad példányul. De a kék tekit? Azt hallottam, hogy gombával lehet jól kivédeni, ha begyorsulsz, amikor támadna, akkor nem talál el. Kösz, amikor 1. helyezett vagy, hogy kell gombát? Max. úgy, ha HomeBrew Channelen megbabráljuk a játékot. Szóval, ha valaki három csillagra hajt, az számítson arra, hogy meg fog izzadni. Én egyenlőre az egy csillagos minősítéssel is nagyon boldog lennék.

Meg egy fontos bejelentenivaló: 1984. június 6-án szabadalmaztatták Szovjetunióban a Tetris játékot, tehát ma 25 éves a világ egyik legnépszerűbb, és legöltetesebb játéka! Isten éltesse!

2009. május 29., péntek

SakuraCon 2009

Úgy tűnik, rossz hatással van az animecon a blogra. Ősszel is az animecon környékén állt le a blog. Csak most két különbség van: 1. Nem engedem, hogy leálljon a blog, 2. nem voltam ott a conon. A valódi okát inkább ne firtassuk, de ahogy olvastam véleményeket, talán nem is maradtam le sok mindenről. Szinte mindenki panaszkodott a biztonsági őrökre. Hogy kegyetlenül elvették a kaját, piát, és mindenféle szúró-vágó(nak látszó) eszközöket. Nem is az, hogy elvették, hanem a modorukra volt sok probléma. Erre a MAT-nak az volt a válasza, hogy benyújtja a panaszát hivatalosan. Én nem tudom, hogy mi volt, de eddig 4 conon voltam, egyszer sem vették el semmimet. Igaz tavaly ősszel kezdtek el jobban motozni, de én semmi rosszat nem tapasztaltam, mert állítólag a hangnemmel is probléma volt. Szerintem ha mindenki együttműködő lett volna, akkor nem lettek volna problémák, bár ha a MAT tényleg benyújtotta a panaszát, akkor lehet, hogy mégsem innen fúj a szél. Na mindegy, majd nyáron! Akkor már mindent úgy fogok intézni, hogy a lehető legjobb legyen!

Na igen. Meg egyre többet, hallom, hogy bezzeg a régi szép időkben... Shearer írt erről egy nagyon jó cikket az új AnimeStarsba. Na nem 1960-ra, meg hasonlókra kell gondolni, elég csak 2000-2005 környékére visszamenni. Én ekkor még sehol nem voltam animék terén, de elhiszem neki, hogy mennyivel másabb volt ekkor minden. Az első animeconom 2006. őszi volt, már akkor is sokkal másabb volt minden. Nem volt még ennyi Naruto, Bleach, meg Death Note. Egyszer arról kéne írni az AS-ben (bár nem tudom, hogy mennyire etikus) hogy mennyire gáz, amit a fangörlök csinálnak a conokon, fórumokon. A sikítozás, amik az AMV-k és cosplayezés közben folynak, képzelem, hogy mennyire elviselhetetlenek voltak most is. Még régebben írták többen a Gamer365-ben, hogy ők már el se mennek az Animeconra, mert ez már nem az... Ennek egy az oka: A széles sávú internet - és ezáltal a letöltés - igen széles körű elterjedése. Most már szinte bárki hozzá tud férni animékhez. Többen mesélték nekem, volt idő, hogy az volt még a nagy szó, amikor valakinek 128-as bitrátás album egy egész éjszaka alatt lejött. Én ezt többször elképzeltem magamban, és elhiszem nekik. Lehet, hogy ez így furcsán hangzik, de anno a lassú letöltésnek is megvolt a maga "hangulata". Izgatottan várni, hogy mikor fog lejönni. És akkoriban még cserélgették maguk között az animéket, eleve maga az anime is mást jelentett. Akkoriben még egy szubkultúra volt a távol-keleti szigetországból, szinte kiváltság volt akkoriban animésnek lenni. Mostanra meg divat. És ez a gondja sok régi anime fannak. De ha jobban belegondolunk, két rossz közül talán még ez a jobb. Mert ha látják, hogy minél több anime fan van, akkor talán jobban elfogadják.

2009. május 26., kedd

Az új Pokémon

Legyen áldott a Bagszipoke, hogy feltette az európai kiadású Pokémon Platinumot, így volt alkalmam kipróbálni. Egészen jó, bár még nem volt alkalmam komolyabban DS-es Pokémonokkal játszani. Inkább az a probléma, hogy nincs komoly fejlődés. Legalábbis azt érzem, hogy tök mindegy, melyik pokéval játszok, ugyanazt kapom, csak más pokékkal. De amíg Japánok imádják, addig mindig kapunk új Pokémont. Maga az ötlet pedig nagyon jó, a probléma annyi, hogy a változatossága kimerül az új Pokémonokban és a játéktérben (ami lényegében szintén ugyanaz), de a legfontosabb, a játékmenet lényegében tök ugyanaz. De a helyzet az, hogy amíg erre van igény, addig kapuk az új Pokémont. De ez állandó probléma a Nintendóval. A Gamer365-ön folyamatosan azt írják, hogy 20 éves játéksorozatok lényegében ugyanazzal a játékmenettel lát el minket a Nintendo. Ki hogy érzi. Nem feltétlen rossz ez, mert a Super Mario 64 - Super Mario Sunshine - Super Mario Galaxy lényege végülis ugyanaz, de sokkal változatosabb. Az új Zelda játékból mi lesz, nem tudom. De már arra is panasz van, pedig annak a története nem ugyanaz mindegyik Zeldának, de az, hogy mindig Dungeonöket kell járni főellenségeket kell legyőzni, és így jutunk valami jutalomhoz. Azért, ha valamire, akkor a Zeldára nem lehet mondani, hogy unalmas, mert bár a sablon ugyanaz, de a Dungeonök változatossága, a zene csodálatossága, és a történet nagysága gyönyörködteti a Zelda rajongókat. Meg hova változzon a Zelda játékszéria? Ezt szoktuk meg, a Zelda II változatosságát nehezen viseltük, akkor mi legyen?

Valamiért sokáig nem tulajdonítottan jelentősséget a CDJapan webáruháznak, mert úgy voltam, hogy itt is legalább annyira drága egy-egy Japán CD, mint pl. az eBayen és az Amazonon. Tegnapelőtt jobban szétnéztem, és ugyanúgy 3-4000 yen egy-egy album, és 1000-1200 yen egy kislemez, akkor elgondolkodtam, hogy miért ne vehetnék én is? Tegnap megrendeltem Okui Masami legújabb albumát az Akasha Limited Edition CD-t. Postával együtt 4285 yen, de dollárban is lehet fizetni, 45 dollárt ér, ami forintban 9125 forint. Tegnap kifizettem borítékban. kb. egy hét múlva érkezik meg Japánba a pénz, és ha még aznap kiküldi, akkor várhatóan június 8-án a kezembe tudhatom a CD-t. Nagyon várom, mert nagyon jó album, szeretem. Mondjuk az kicsit elgondolkodtatott, hogy soha életemben nem adtam volna ki 5000 forintnál többet CD-ért, erre meg csuklóból feladtam a 9000 forintot. Itt már nemcsak arról van szó, hogy mennyire szeretem Okui Masamit, hanem az, hogy annyira ritkaság, hogy se itt, se európában, se Amerikában nem lehet kapni a CD-t, ezáltal kuriózum-értéke van számomra.

2009. május 21., csütörtök

Az alkonyat fogságában

Bocsánat, hogy régóta nem írtam, csak a szorgalmi időszak utolsó 2 hetében kissé megizzasztottak a tanárok, de most már szabad vagyok, és ahogy ígértem, nekiláttam a Zeldának, méghozzá a Twilight Princess került terítékre.

Átalakultam Farkas Linkké. Már annyira rutinosan ment a Hyrule Castle, hogy pár perc alatt végigmentem rajta. Pedig elsőre hányszor eltévedtem, és hányszor haltam meg. -_-' Nem tudta irányítani rendesen Wolf Linket, de most már megy. Ott a tetőn bénáztam egy kicsit a madarakkal. Aztán találkozó Zeldával, Elmeséli, hogy hatoltak be Shadow ellenfelek. Utána a kard és a pajzs megszerzése. Itt elhaláloztam egy párszor a sas támadásától, mert elfelejtettem, hogy bejutni abba a házba, ahol a pajzs van, de végül meglett, a bácsi szépen el lett ijesztve. A pajzs megszerzése után mentettem, mert 20 óra volt, és ilyenkor szinte kötelező program az Animax nézése. Megmondom őszintén a hibái ellenére én szeretem.

Persze ezalatt a 2 hét alatt sem tétlenkedtem, igyekeztem fejlődni a Brawlban. Az már jó pont, hogy le tudok győzni 9-es szintű ellenfeleket 1 vs 1-ben. Bár szerintem Link elég béna. Kis túlzással élve utcahosszal nyertem, amikor Toon Linkkel voltam. Nem is az, hogy Toon Link erősebb, mert ez tény, de nagyon sokat szerencsétlenkedett a 9-es CPU. Lesett, hogy mi van, de különösebben nem tudta, hogy mit kell csinálni. Mondjuk volt olyan, amikor elkapta a fonalat, de különösebben nem okozott nehézséget. Látszik, hogy sokat könnyítettek a Brawlon. Inkább a multiplayer szórakozásra fektették a hangsúlyt. De a Brawl könyvben van egy okos gondolat. Azt írták benne, hogy a verekedős játékokat is, mint a többi játéktípust is fel lehet osztani casual és hardcore részlegre. És a Brawlban azt tartja jónak, hogy a nagyon ügyesen keverve van a casual meg a hardcore a Brawlban. Van benne igazság. Aki csak egy szórakoztató játékot akar, az pl. beteszi a tárgyakat a játékba, de aki komolyan akar játszani, az rendszerint tárgyak nélkül teszi. Meg a rengeteg játékmód mind teret enged mindkét játékos rétegnek.

2009. május 7., csütörtök

Irány a felnőttkor!

Ismét elővettem a Master Questet! Már csak Barinade megölése maradt hátra a Jabu Jabu’s Belly Dungeonban. Hát a struktúráját soha nem fogom megérteni. Végülis megöltem, de hogy milyen módon, arra nem tudnék válaszolni. Egyszerűen csak eltűntek az elektromos “kezei” majd amikor a bumeránggal leblokkoltam, csak meg kellett kardozni. Aztán megetünk felnőttnek. Iszonyatosan hanyag munkát végeztem, csak 1 szívnegyedet szereztem, tehát 6 szívvel mentem a felnőttkorba. Mi lesz így? Azért, ha más nem, legalább 13 szívvel szeretnék elmenni Ganondorfhoz. Meg biztos már legalább 30 Gold Skulltulát kellett volna megölnöm. Erre mennyi van meg? 6. Szép, mondhatom. Hogy lesz így meg a 34, amennyi a második végigjátszás után lett meg? Fogalmam sincs. De azért jó volt játszani, aztán majd igyekszek valamennyit behozni a lemaradásomból.