2009. június 15., hétfő

Segítő-funkcióval lesz ellátva a New Super Mario Bros. Wii

Ma került fel a Gamer365-re a hír, miszerint a New Super Mario Bros. Wii játékban lesz olyan funkció, ahol helyetted játsza a gép a játékot, ha kéred. A hír itt olvasható. Inkább ide írom le a véleményem, mert ami ott van... arról inkább nem írok véleményt, mások megtették helyettem ott. Megmondom őszintén nem értem, hogy ez miért háborítja fel a játékosokat. Illetve tippeim vannak. Szerintem a nagy többséget nem az idegesíti, hogy beletették ezt a funkciót, mert azt szerintem ők is felérik ésszel (én vagyok ennyire optimista) hogy opcionálisan választható, tehát te magad döntöd el, hogy használod-e vagy sem. Szerintem a legtöbben a Hardcore mivoltjukat féltik oly módon, hogy majd sokkal többen fogják azt mondani, hogy végigvitték a játékot, eme segítőnek köszönhetően. Hát fű. Ha ez minden bánatuk, akkor erre már nem lehet szalonképesen válaszolni, ez már mindennek az alja. Ráadásul olyanok szólalnak fel, akiknek jóformán semmi közük nincs a Nintendóhoz. Különben is. Ez már hír volt pár hónapja, hogy az új Zelda játékban benne lesz ez a funkció. Igazság szerint, ha belegondolunk, akkor várható volt, hogy előbb-utóbb ebből valóság lesz, mert a Wii az a konzol, amely szinte mindenkit meg akar szólítani, játékra csábítani. Az, hogy volt idő, amikor ez a Hardcore réteg kárára ment... hát valamit valamiért. De ez a segítő-funkció sok problémára nyújt megoldást. Néhány éve volt cikk a néhai 576 Konzolban, miszerint a megvásárolt játékok 80%-a végigjátszatlanul porosodik a polcon. Nyilvánvaló, hogy az az oka, hogy annyira nehéznek találja az illető a játékot, hogy már a motivációját is elveszi, hogy még egyszer végigjátsza. Hát itt a saját példám: Super Mario Sunshine. Annyit idegeskedtem rajta, hogy már otthagyom a polcon, egye meg a por a játékot. Ha azt látom, hogy 2 és fél, 3 órát szenvedtem egy Shine-ért, akkor azt mondtam magamban, hogy nem éri meg. És igen, inkább legyen benne, minthogy ott álljon a polcon parlagon. Most még csak ennyit tudni, hogy benne lesz ez a funkció, de hogy pontosan mit tartalmaz, még nem tudni.

Nincsenek megjegyzések: