2008. augusztus 14., csütörtök
Egy kis nosztalgia
2008. augusztus 12., kedd
The Legend of Zelda – Masodjara is vegigjatszva!
Tegnap reggel 6 nap leforgasa alatt vegigvittem GBA-n a The Legend of Zeldat. Nagyon jo volt masodjara is jatszani, szeretem a NES-es Zeldakat. Bar Ganon itt mintha nehezebb lenne, nem is sikerult elsore. De masodjara sikerult. Negyszer kellett eltalani karddal, majd akkor “fagy le”, es johet a nyil vegso tamadaskent. Es poraira hullott. Zelda hercegno masodjara is meg van mentve ebben a jatekban. Erdekes, amit megfigyeltem, hogy GBA-n sokkal rovidebben mutatjak be a stablistat. Csak a legfontosabb embereket, azokat is roviditve. pl. S. Miyamoto, es a tobbi. De a legviccesebb Koji Kondo nevenek leroviditese Konchanra. De nagyon jo volt, nagyon elveztem a jatekot.
Mindenki mondja, hogy milyen nehez a jatek. Az egesznek a kulcsa a kek ruhanak a megvasarlasa 250 rupiaert. Ha azt megvetted, akkor gyakorlatilag vegig is vitted a jatekot, mert a kek ruha jobban megved teged, csak feleannyit sebzodsz vele. A 2nd Questbe meg nem merek belevagni, felek, hogy az tul nehez. Majd NES-en is vegigviszem a jatekot, es harmadjara mar lesz annyi tapasztalatom, hogy akkor megprobalom vegigvinni.
2008. augusztus 11., hétfő
Majora's Mask reklám
Most talaltam ra a Youtube-on. Szerintem eszmeletlen jok lettek. Megadjak a jatek alaphangulatat.
Ez a japan reklam:
Ez meg itt az amerikai:
Ahogy elnezem tobb reklam is van, majd felrakom a tobbit is.
2008. augusztus 6., szerda
Minish Cap – Az elso ora utan.
Hat ez nem semmi. Akkora otletek vannak benne! A sapka is hatalmas arc! Akkora poenokat tud bevagni, olyan szavajarasa van! A Minish Town is nagyon jo otlet volt, hogy kicsi lehet lenni, es orias minden korulottem. A varosban a Minishek (ha jol emlekszem, ez az o nevuk) nagyon aranyosak, most mar ertem a nyelvuket. Azt mondjak, hogy soha nem lattak meg embert. Aztan egy masik meg azt mondja, hogy az az ember, aki latta oket, nem tert vissza elve. Ez egy kisse ellentmondasos...
Aztan beengedtek az elso Dungeonban! Uristen, hihetetlen, hogy megoldottak. Ez a hordo, meg a levegot generalo kanna akkora otlet volt, hogy nem igaz! Ilyet csinalni. Es eleg konnyu, meg egyszer sem haltam meg. Szeretni fogom ezt a jatekot!
A tegnapi vasarlas eredmenye:
2008. augusztus 5., kedd
A Link's Awakening gyenge pontjai
Amit a jatekrol alapvetoen el lehet mondani, az az, hogy egyszeru, megis elvezetes. Megis vannak szembetuno hibai a jateknak. Eddig kettot talaltam:
- Mindig amikor ko elott allok, es veletlenul nekimegyek, kiirja azt a szoveget, hogy nehez, egyedul nem tudod eltorlaszolni. Es ezt minden egyes alkalommal kiirja, meg akkor is, amikor nekimegyek. Es ez vegtelenul idegesito, es nagyon lerontja a jatekelmenyt, hogy nem lehet "elvinni" a szoveget.
- Ahhoz, hogy mentsunk, allitolag meg kell nyomni az osszes gombot... Ez is hulyeseg, hisz miert nem lehet a Start menuben elhelyezni egy mentes gombot? Mar a Link to the Pastben is megoldottak, nem ertem, hogy itt miert kell olyat, hogy az osszes gombot megnyomni egyszerre. Raadasul nekem nem is sikerult, szoval meg kell halnom ahhoz, hogy mentsek.
Remelem tobb hibat nem fogok felfedezni, mert mar ez is epp eleg. De hogy jo dolgokrol is beszeljek, egyvalamiert nagyon szeretem a jatekot:
Nagyon olyan hangulata van, mint amikor regen elovettem az SNES-t, es Marioztam. Erdekes, mert nemcsak Marios ellensegek lelhetok fel a jatekban (Goomba, Piranha Plant, Shy Guy), hanem meg a hangulata is Marios. Hogy szandekos volt-e vagy sem, azt nem tudom, de nekem nagyon bejon.
2008. augusztus 4., hétfő
Link's Awakening - Elso benyomasok.
Mar megcsinaltam az elso Dungeont is a jatekban. Tokre olyan, mint az elso Zeldaban, meg alagutak is vannak, csak egy kicsit tovabb van fejlesztve, valtozatosabb egy-egy szint, es tobb fajta ellenseg van. A level meg tok jo dolog, hogy ugralni lehet. A foellenseg meg egy regi ismeros a Link to the Pastbol, Moldorm. nagyon "imadtam" -_-' De itt most sokkal konnyebb. Azonnal sikerult megolni. Aztan elmehettem a cselloert. De az elso Dungeon elotti kaland is erdekes volt. Megszerezeni a kardot, majd a nagy kulcsot, amivel kinyitom az elso Dungeon bejaratat.
A zene nagyon erdekes. Amiota benne vagyunk a Game Boy Advance korszakban, azota mar csak pruntyogesnek hivjuk, de mar akkor is tudtak dallamos zenet csinalni. Szoval a zene is nagyon jo.
Es mint mondtam korabban a grafikaja az SNES-es Link to the Past minosegevel vetekszik. Es ezt a sajat szememmel latva csak megerositeni tudom.
2008. augusztus 2., szombat
Tegnapi es mai szerzemenyek.
Azert ma rendesen kivettem a reszemet a vasarlasbol. Tegnap ezt vettem:
Ez egy Phantom Hourglass DS jatekkazetta tarto, jart melle egy Stylus is. 6 jatekot tud tarolni. Mutatos darab, aluminium, ezert nagyon massziv, es nagyon szep. Es az volt a jo, hogy a neten £9.99-ert volt kiirva, de egy GAME shopban £2.98-ra leakcioztak. Felolem lehet ^^'
Ezeket meg ma vettem:
Nagyon orultem a Link' Awakening DX-nek, mar nagyon kivancsi voltam a jatekra. Amit eddig lattam, az tetszett. Most vagyok a jatek legeslegelejen, a kard megszerzesen ugykodok. De jo jateknak tunik eddig. Majd meg irok rola sokat. £12.00 volt. Kozepen meg egy aluminium DS tarto. Akkora nagy, hogy meg egy sima DS is elfer benne. Es nagyon hol nez ki, megerte a vetelt. £7.99 volt. A jobb oldali Twilight Princess Official Guide meg onmagaert beszel. Hatalmas konyv, 196 oldalas, tele van kepekkel, es minden reszletekig kimenoleg leirja, hogy mit hol kell csinalni. Nagyon jo konyv. £11.99 volt.
Na, megyek is vissza Link's Awakeningezni! ^^'
2008. július 31., csütörtök
Zelda II: Egy uj kezdet
Hat regota irtam ide. Bocsanat, hogy nem hasznalaok ekezetet, csak Angliaban vagyok. Egyebkent jol erzem magam. Neha dolgozok, elvezem a brit legkort, setalok, kirandulok, meg vasarolgatok, mint ma. Ezeket vettem:
Nagyon orulok nekik. De az a vicces, hogy ezt £23.97-bol (kb. 7000 ft) vettem. A Limited Wind Waker volt £14.99 (kb. 4500 ft), a Zelda II £7.99 (kb. 2400 ft) a Ocarina of Time kituzo meg £0.99 (kb. 300 ft) volt.
Sajnos nem hozhattam ki a Wiit Angliaba, mert nem volt hova bekotni. Es csak augusztus 20-an megyek, ugyhogy addig bamulom a boritot, meg olvasgatom az Instruction Bookletet. De nagyon jol nez ki. Imadom a Wind Wakert, alig varom, hogy jatszhassak vele!
Meg azert a Zelda II-vel tudok itt jatszani, mert itt van a GBA SP. Erdekes, hogy mas hatasa van a jateknak GBA-n, mint Wiin, Virtual Console-on. Mert GBA-n egy kicsit nyujtott a kep, es a hang egy kicsivel magasabb a hangszin. Egyebkent most, hogy masodjara jatszok vele, sokkal konnyebb, most hogy mar tudom, hogy mi hol van, tudok konnyeni a jatekon. Es masodjara is imadom jatszani.
Aztan meg sok Zeldas relikviat akarok venni, es a 99p a kituzokert igazan semmi penz volt, meg mutatos is. De van egy par Zeldas cucc: 2 fele Phantom Hourglassos DS jatektarto, Phantom Hourglass aluminium DS lite tarto, Twilight Princess Official Guide, meg Phantom Hourglass Official Guide Collector’s Edition. Az egy hatalmas nagy konyv. Roviden ennyi a vasarlasi tervem. Es mivel dolgozok, van mibol venni. A maiaknak meg nagyon orulok.
2008. július 21., hétfő
Kazumi Totaka
Kazumi Totaka Japán zeneszerző, aki 1967. augusztus 23-án született, aki nem utolsó sorban Yoshi hangját kölcsönzi a Mario játékokban. A zeneszerzést Nintendo berkein belül műveli, elsősorban a Yoshi játékokért felelős, de az Animal Crossing, Luigi's Mansion, Super Mario Land, és a The Legend of Zelda: Link's Awakening zenébe is beszállt. De hogy hogyan, az nagyon érdekes. Írt egy dallamot, és azt alkalmazta sok játékban, így került be a Zeldába is. Erről tanúskodik egy videó is, érdemes megnézni, mert vicces.
1. rész
2. rész
3. rész