2023. december 22., péntek

Kageyama születésnap

Isten éltesse az animetörténelem legmenőbb, legszexibb karakterét, Kageyama Tobiót a Haikyuu!!-ból! ^^ Gyakorlatilag ő volt az első, akit az egész franchise-ban megláttam. Talán nem meséltem el soha a teljes történetet, de a lényeg az, hogy 2018 nyarán, amikor néztem a Kuroko no Basket-et, és néztem Pinterest-en a különböző cosplayeket, egyik jobb volt, mint a másik. És akkor jött velem szembe egy cosplay, akit nem ismertem fel, de elképesztő módon tetszett. Na, ő volt Kageyama. Utánanéztem, hogy melyik animében szerepel, és eldöntöttem, hogy a Kuroko után azt fogom nézni. És 2018. szeptember 19. volt a bűvös nap, amikor először láttam az Haikyuu!! első részét. És onnantól nem volt megállás! Teljesen elcsavarta a fejemet az anime, és az az igazság, hogy egyáltalán nem bánom! Olyan szinten lett az életem része, mint a Mario játékok gyerekkoromból, és persze mára sokkal többet jelent számomra.

Az egyébként érdekes, hogy úgy találták ki Kageyama születésnapját, hogy az év leghosszabb éjszakájára essen, mintegy kiemelve a jellembéli különbséget Hinatával (akinek a születésnapja a leghosszabb nappalon van). De igazság szerint más jelentést társítok a születésnapjához. Pont, hogy mivel a téli napforduló napján született, ezért úgy veszem, hogy az ő születésnapjától kezdve hosszabbodnak a nappalok, és lényegében ezt ünneplem a születésnapjával. Nem akarok nagyon profán lenni, hogy fényt hoz a sötétségbe, de az én életembe mindenképp fényt hozott.

De az tény, hogy ilyesféléket is tanítottak nekünk a katolikus iskolában, ahova jártam.

Nincsenek megjegyzések: