2018. november 2., péntek

A legmagasabb fokozaton

Érdekes, hogy úgy nem érzem a játékomon, hogy komolyan fejlődök a Super Smash Bros. for Nintendo 3DS-ben, mégis egyre nagyobb arányú győzelmet aratok. Mindig 5 élettel játszok, és az utóbbi időkben nem egyszer fordult elő, hogy 3 élettel nyerek a többiek előtt. De mivel mindig úgy játszok, hogy 4 játékosban a többiek gépi ellenfelek, így ők egymást is püfölik, nem így az igazi felmérni, hogy hányadán állok. Ezért ma mentem egy kétjátékos bunyót. Én voltam Meta-Knight-tal, a gépet meg randomra állítottam. Ő lett Wii Fit Trainer, és a Boxing Ring pályán ellene is 3 élettel nyertem. Majdnem 4 volt egyébként, de az utolsó pillanatban meghaltam. Sokat szerencsétlenkedik a gép 8-as szinten, olyan, mintha 4-es, 5-ös szintű lenne. Innentől már nem volt kétség, hogy mostantól a 9-es szinten lesznek a gépi ellenfelek. Ez a legmagasabb szint, ami beállítható.

Hát, elég nagy ugrás fejlettségi szinten. Erőszakosan támadnak, nagyon nem is hagynak levegőt sem venni. Egyelőre utolsó vagyok 9-es szintű ellenfelek ellen, hiába vagyok azokkal a karakterekkel, akikkel a legerősebb vagyok. Nekem most ez a nehéz, de határozottan érzem, hogy kellő gyakorlással jó lehetek 9-es szintű ellenfelek ellen. Ezt a képet meg én csináltam. Yoshi a Nintendogs nappalijában, amikor leestek a nagy játékok, köztük egy nagy hamburger is. Megörült neki, ezt neki semmiség megenni. És persze Yoshival is nyerek a 8-as szinten.

És hogy kikkel vagyok a legerősebb? Néhányat már említettem korábban, de álljon itt egy lista:

  • Toon Link
  • Kirby
  • Pikachu
  • Dark Pit
  • Mii (nyilván én)
  • Mr. Game & Watch
  • Meta-Knight
  • Shulk
  • Yoshi

Velük fogok gyakorolni majd a 9-es szintű ellenfelek ellen. Mindig örülök, amikor fejlődök egy játékban, és most már lassan elkezdhetek gondolkodni azon, hogy milyen lenne a legjobbak ellen versenyezni. Egyre inkább készen érzem magam rá.

Nincsenek megjegyzések: