2018. október 22., hétfő

Gamer MondoCon 2018 ősz

Az idei őszi MondoCon most nem az animékről és karaokéról szólt nálam, ezért itt csak érintőlegesen írnék róla. Ugyanis egy héttel a con előtt tudtuk meg, hogy kint lesz a Nintendo. Emberek kellettek oda, és jelentkeztem én is. Részint azért, mert amúgy szívesen csinálom ezt a munkát, szeretnék segíteni bagszinak, másodsorban volt rossz érzés bennem az énekverseny eredménye miatt, és az egész karaokét hanyagolni akartam.

Akit érdekel, az itt olvashat a hétvégéről részletesebben. Egy kicsit más szemszögből írnék itt róla röviden. Az igazság ugyanis az, hogy rossz döntés volt elvállalni ezt a munkát. Egyrészt amiatt, amit leírtam a link alatt található posztban, másrészt meg mert akármennyire is bántott az eredmény, rettenetesen hiányzott a karaoke. Többször előfordult, hogy ott halkan énekeltem az emberek között, és amikor végképp nem volt dolgom, akkor a Nintendo LABO-knál a megépített zongoránál játszottam el Nintendós stílusban a JAM Project-től a NEW BLUE című dalt, amit még most is rettenetesen imádok. Találkoztam Lexivel és Hinaannával, akikkel beszélgettem. Hiányoztak ők is, és a többiek is, úgyhogy a téli MondoCon-ra visszatérek a karaokéhoz, ha ezen döntés ellen senki nem indít offenzívát.

Nincsenek megjegyzések: