2018. február 6., kedd

Donkey Kong Country más konzolokon

Hát, sajnos nem sikerült továbbjutni Super Nintendón a Donkey Kong Country-val, amíg Békéscsabán voltam. Maradt a 26%. Megnéztem itt Pesten, hogy Wii-n és Wii U-n hogy állok, és ahogy sejtettem, még addig sem jutottam el, amíg SNES-en.

Wii-n jelenleg így állok:

Wii U-n pedig így:

Hát bőséggel van mit javítani mind a kettőn. SNES Classic Mini-n meg se néztem, mert biztos vagyok abban, hogy ott el sem kezdtem. Wii U-n kezdtem el végül játszani, egyből fel is hoztam 13%-ra, mint Wii-n, úgyhogy nagy dolog nem volt, de azért látszik, hogy mennyire keveset foglalkoztam a játékkal. Elképzelhető, hogy ez meg fog változni, és igyekszek a képességeimhez mérten a lehető legtöbb százalékkal végigjátszani a játékot. Mert amúgy élvezem. Sőt, annyira hangulatos, hogy éjszaka a legjobb játszani. Mint például most. És ami miatt menő, hogy bár nem árulok el nagy titkot, mert Super Nintendo controllerrel is tökéletesen lehet játszani.

Így a legjobb.

Nincsenek megjegyzések: