2013. augusztus 21., szerda

Pikmin borítók

Most láttam, hogy két borítója van a Wii-s kiadású Pikmin játéknak. Bescanneltem mind a kettőt, de ha már azokat is, akkor úgy voltam vele, hogy a GC-s is legyen kint, az is megvan nekem:

A képekre kattintva természetesen óriás méretben is megtekinthetők. 300 dpi-ben tud a scannerem scannelni, szerintem ez optimális méret, bár láttam 600 dpi-s scanneket. Hatalmasak voltak. És akkor íme a Wiis borító, ezt látjuk kívül:

És a másik, ez van belül. Írva is vagyon, hogy ha akarjuk, kicserélhetjük:

Hát nem volt kérdés, hogy kicseréljem-e, az eredetileg belső egyértelműen jobban néz ki. A külső inkább csak promóciós célokat szolgál, hogy ezzel is felhívják a figyelmet, hogy mitől új ez a Pikmin kiadás. De a belső értelműen menőbb.

Nincsenek megjegyzések: