2013. április 26., péntek

angela - To be with U dal

Hát, teljesen oda meg vissza vagyok ettől a daltól! Az ilyeneket szeretem nagyon angelától, ebben érzem azt, hogy atsuko a képessége legjavát adja. Egy vidám, oldott szerzemény, egyáltalán nem görcsöl semmin, csak énekel egy fantasztikusat. Olyan jól tud játszani a hangjával, olyan hangszíne van, amilyet csak nagyon ritkán lehet hallani, és ebben a dalban olyan íveket énekel könnyedén, amire kevesen képesek, mindemellett képes játszani a hangjával. Tehát, valahol itt kezdődik nálam a minőség, és ha megmutatom, akkor mindenki rá fog jönni, hogy miért szerettem meg annyira ezt a dalt:

http://www.youtube.com/watch?v=thtMKNnQBdw

Ezt mindenkinek KÖTELEZŐ meghallgatni. Mondjuk meglepett, hogy ez a dal is a K animéhez köthető, és az albumon 4:22 hosszú, nem 2:46. Ritka az, amikor egy dalt ennyire magamévá tudok tenni, olyan videoklipet csinálnék erre, és olyan szöveget írnék rá. Mit írnék? Írok is! Nagyban körvonalazódik bennem a szöveg, és annak gondolata is, hogy mindezt papírra vessem. Ez a dal fantasztikusan adja át, hogy milyen érzés, amikor vele vagy, és valószínűsítem, hogy az igazi hangulatát csak az érti meg, aki már volt igazán szerelmes. Én is... ha nyíltan nem is, de rejtetten tudom, milyen érzés vele lenni, és titkon volt olyan érzésem, amit ebből a dalból árad.

Nincsenek megjegyzések: