2013. április 24., szerda

Rontó Ralph DVD

Szerencsére az anyagi helyzetem lehetővé tette, hogy tudjam tartani azon ígéretemet, hogy megjelenés napján megveszem a DVD-t. Már 9.30-kor lesben álltam a Media Markt előtt, bár csak 10 órakor nyit. Az Alexandra pedig 9-kor nyit, felnéztem oda, hogy hátha van már nekik, és olcsóbb. Nem volt, és el is riasztott a 3.290 forintos ár. 10-kor kinyitott a MM, és ott volt a CD-DVD részlegen hátul egy szép Rontó Ralph papírállvány, azon volt a DVD (3.299 forint), Blu-ray (6.990 forint), és a 3D-s Blu-ray (9.990 forint). Ez a DVD ár semmi annyira menő, de a filmért megéri Meg van egy varázsa annak, hogy valamit a megjelenés napján veszel meg, ezzel is ki lehet fejezni, hogy mennyire szereted az adott terméket. Ugyanakkor ez az első olyan Disney kiadvány, amit nem az InterCom adott ki, ez látszik is rajta, hiszen az InterCom mindig átlátszó tokban adja ki a DVD-ket, ez pedig fekete. Ezt valami Pro Video adja ki, még soha nem hallottam róla. De most olvasok utána, hogy több InterCom-nál dolgozó egyén ment át a Pro Videóhoz, valószínű, hogy ők hozták át a Disney DVD-ket ide, és az újak ezentúl itt fognak megjelenni.

Azóta már egyéb helyeken is fellelhető, de úgy döntöttem, hogy addig nem nézem meg még egyszer, amíg meg nem lesz DVD-n, meg is lett az eredménye, élmény volt másodjára is nézni. Effektíve másabb úgy nézni egy DVD-t, hogy megvan eredetiben, de így, hogy rég láttam. Nagyon menő volt, mindenkinek kötelező eredetiben megvenni.

Nincsenek megjegyzések: