2010. március 9., kedd

Sonic Unleashed

Tegnap kipróbáltam a Sonic Unleashedet, továbbra is tetszik, csak bele kell jönni. Az opening videó valami fenomenális lett, nekem nagyon tetszik.

Aztán volt még egy rövid bevezető, utána a térképen kiválasztottam mind a négy helyet, de egyikben sem lehetett játszani. Ehelyett megnyílt egy ötödik, ott már lehetett. Ki érti ezt... Mindegy, ott lehetett menni. Elsőre 5:00:614-es időt értem el. Kicsit elfelejtettem az irányítást. Aztán átmentünk éjszakába, Sonic ismét szörny lett. Ezek szerint ez éjszakai átok. Az éjszakai pálya nagyon technikás lett, mivel másfajta képességei is van, amiket itt használni kell, de a sebességét elvesztette. Majd ma megint utánanézek.

A Maths Training nem rossz, a struktúrája a Brain Trainingen alapul. De arra jó, hogy fejlesszem a minél gyorsabb fejben számolást.

2010. március 8., hétfő

Konzolozás fénysebességben

Vásároltam ma. Szerintem ez egy igen bőséges év lesz.

A Sonic Unleashed-et kipróbáltam kipróbáltam Csabi barátomnál, és nekem bejött. Ilyen Sonic játék szerintem jöhet. De a Sonic the Hedgehog 4 szerintem nagy durranás lesz. A DS-es Maths Training 500 forint volt. Tavaly év végén az összes DS játékot leárazták, mert szinte nem érdeklődött iránta. Van egy eladó srác, akivel szoktam ott beszélgetni, ő mondta, hogy rajtam kívül szinte senki nem kereste. De ezt a játékot megtalálták, és eladták 500 forintért. Az eredeti ára 9000 forint volt, hát annyit nem adtam volna ki, de ennyit már csak próbaképp is megéri. Az egyik kedvenc tárgyam egyébként is a matek. ^^'

A felső sor pedig Bumerángos cuccok. Én nagyon szeretem a Bumerángot hallgatni reggelenként, az egész napomat bearanyozzák a poénjaikkal. Bár egyszer, amikor Pesten voltunk a barátokkal, a Vígszínház környékén láttam a Boros Lajost, nem volt valami jókedvű. Akkor úgy voltam vele, hogy ez mindenkivel megesik. Mert az azért elgondolkodtató, hogy 1999 óta van a Bumeráng, ha nem lennének hitelesek, eddig nem csinálnák. És én ebben érzem, hogy önmagukat adják. Meg néhány napja hozzájutottam a Boros-Bochkor albumhoz, a 2 fura fazonhoz. Kicsit komolytalan, de szerintem nagyon jó. Nekem nagyon tetszenek a dalok.

A bal oldalt egy tripla CD, 2007-2009-es évek legjobb poénjai vannak rajta. A jobb oldallal levő könyvvel jelent meg együtt. A Sláger Rádió utolsó 1 hónapjának E-mailjeit, leveleit, fórumos hsz-eit, és chates üzeneteit tartalmazza. Elég nagy botrány volt, amikor kiderült az az egész Sláger Rádióról, maga a könyv sem vidám. A középső pedig a Bumeráng aranyköpései pedig a legjobb beszólásai a műsornak.

Na de most kipróbálom a Maths Traininget, és a Sonic Unleashet!

2010. március 5., péntek

Super Paper Mario – OVER THE END

Sikerült végigvinnem a Super Paper Mariót. Pontosan 21 óra alatt sikerült. Nem volt annyira nehéz, inkább az, hogy volt egy pár szivatós rész, de Count Bleck, mint főellenség egyáltalán nem volt nehéz. Mostani élménybeszámoló spoilerrel lesz tele, így aki még nem játszotta végig a Super Paper Mariót, és szeretné, ezt a postot hagyja ki. ^^' De menjünk vissza a 6. fejezethez.

Nagy veszélyben van a 6. fejezet világa, ugyanis vészesen közelít a világvége. A hatodik fejezet egy királyságban játszódik, küzdőtéren kell bizonyítani elszántságunkat, ugyanis azt hiszik rólunk, hogy ellenségek vagyunk, és harcolni akarunk. Mario hiába bizonygatja, hogy ez nem így van, hősünknek harcolni kell. Nem nehéz legyőzni a lovagot, de jön a feketeleves. Ugyanis hozza 99 társát, és mindegyikkel külön-külön meg kell küzdeni! A terv az lenne, hogy négy pályán küzdenénk meg velünk arányosan felosztva, tehát 25-25 lovag pályánként. Nincs velük igazán nehéz dolgunk, inkább az, hogy sokan vannak, és így vészesebb. A 20. harcba nagy robaj szól közbe, a világvége záros határidőn belül elérkezik. Inkább elengednek minket, ugyanis csak úgy van esélyünk megmenteni őket a világvégétől, ha a 6-4 pályát megcsináljuk. De sajnos ez sikertelen. A 6-1 pályán még végigmegyünk, de a 6-2 pályánál bekövetkezik a tragédia. Hősünk megmenekül, visszatérünk Flipside-ba. Nekünk vissza kell menni a 6. fejezet kapujába, és ami a szemünk elé tárul az a nagy semmi. Ilyen lenne a világvége, amit a nagyokosok jósolnak 2012-re? 2013-ban így fog kinézni a Föld? Mario körül tiszta fehérség minden. Nekünk gyalogolni kell egy darabig, aztán megjelenik Mr. L, vagyis Luigi negatív alakja. Most is robotban vár minket. A harc kicsit bonyolultabb, de ez sem nehéz. Megnyerjük, és miénk a Tiszta Szív. És ezzel kész a 6. világ.

A 6. és a 7 világ között, amikor beszélünk Merlonnal, megjelenik Dimentio, és mindenkit elvesz tőlünk, csak Mario marad magában. Aztán egy titkos pályára kerülünk, ahol a víz alatti résznél megtaláljuk Luigit. Így ketten leszünk. Luigi magasugró-képessége nagyon hasznos. Ugyanis meg kell menteni Luvbit, vissza kell vinni az anyjához.

Ha ezt megcsináltuk, irány a hetedik világ. Ugyanoda kerülünk vissza. Vissza kell menni a királynőhöz (aki Luvbi anyja), akivel közöljük, hogy a Tiszta Szívet keressük, megnyit nekünk egy ajtót, mely odavezet. Ennyi a 7-1 pálya. A 7-2 már bonyolultabb. Sötétségbe kerülünk, csak körülöttünk van fény. Az a lényege, hogy meg kell találni a három ajtót. Mindegyik logikai feladványt rejt magában. Az első ajtó nagyon szivatós. Ugyanis matematikai feladványokat ad fel, de ilyen bonyolultakat. Felírom, hogy mit kell megoldani, hogy azért mégis mit kell megoldani, aztán a kérdés csak annyi, hogy mi az ő neve. -_-' És még két ilyen kérdése van, aztán átenged minket. Aztán harc Bowserrel. Ismét ellenünk fordul, úgy tűnik, sosem tanul. -_-' Mondjuk hamar észhez tér, de nekem ez elég sok HP-mba került. Aztán még két ajtó van. A második ajtónál is logikai kérdések, és csak a végén mondja meg, hogy hány helyes válaszunk van. Nyilván csak tökéletes válaszok esetben enged tovább. A harmadik ajtó pedig harcba invitál minket. Nem is akármilyenbe. Körökbe osztott RPG harc. Három Chain Chomp az ellenségünk. Érdemes Bowserrel menni. Aztán vége a pályának. A 7-3 a felhők között játszódik. 80 felhő, itt kell a Hercegnőt megtalálni, a 43-as felhőnél van, viszont 1000 éves álomba szenderült. Ahhoz, hogy felébresszük, fekete almát kell adni neki. Érdemes almákat keresni, mert a pálya végén szükségünk lesz egy piros almára, mert a pálya végén lesz egy kis felhő, aki a piros alma hatására óriásra nő, és elvisz minket a pálya végére. A 7-4 főellensége egy Bone-Chilling Tale (vajon ez a neve?), akit az általa "kreált" jéggel kell megölni. Nem nehéz. Miután megöltük, szörnyű titkoknak leszünk tudói. luvbi nem a hercegnő lány, és kiderül, hogy benne van elrejtve a 8. Tiszta Szív, és csak akkor menthető meg a világ, ha feláldozza magát, és átalakul Tiszta Szívvé. Így nincs mit tennie.

Így nem kell sokat tenni, hogy eljussunk a 8. világba. Csak át kell menni Flopside-ba, és ott felmenni a toronyba. A hatalmas fekete kapu, ott van. Minden tiszta fekete ebben a világban. Ugyanis Count Bleck kastélyában vagyunk. Sokféle módon lehet itt eltévedni, titok nyitjára rájönni. Sokat kell átmenni 3D-be. Érdekesség, hogy minden pályának van főellensége, és csak adott karakterrel lehet megcsinálni. Például a 8-1 főellensége O'Chunks, neki Bowser az embere. A 8-2-ben Mimi van, vele Peach akar megmérkőzni. A 8-3-ban Dimentio, vele Luigi akarja összemérni az erejét. Érdekes dolgok derülnek ki itt is. O'Chunks és Mimi amikor legyőzzük őket, hirtelen megváltoznak, és segíteni akarnak nekünk. Senki nem érte... Bevallják, hogy igazából nem akarják, hogy Count Bleck kialakítsa a saját világát. Dimentio nem feltétlen fordul hozzánk. De minden pályán elveszítjük azt az embert, aki harcolt. Így a végére már csak Mario maradt. De amikor Count Bleckkel kell harcolni, akkor megjön mind a négy. Már itt érdekes dolgokat tudunk. Count Bleck valódi neve Blumiere, Tippié pedig Timpani. És ők gyakorlatilag egy pár... Persze a harcot meg kell vívni. Két fázisa van Blecknek, nem nehezek. Azt hinnénk, hogy vége, megjelenik Dimentio, aki egy növénnyel uralma alá hajtja Luigit, és vele együtt Super Dimentio lesz a főellenségünk. Őt sem olyan nehét megölni, de jobban kell vigyázni. És vége a játéknak. Count Bleckről kiderül a valódi énje. Ő csak Tippivel akart boldog lenni. Magukkal viszik a nyolc Tiszta Szívet, átmennek egy másik dimenzióba, és ott élnek boldogan. Nastasia könnyes szemekkel nézi a jelenetet. Tehát az egész játékban egyetlen egy főellenségünk volt: Dimentio. Visszamegyünk Flipside-ba, ahol finom lakomával várnak minket. Még Mimit, Nastasiát, eg O'Chunksot is. És természetesen a világvégétől meg van mentve világunk. És megjelenik a credits.

Nagyon jó játék volt, ez is egy nagyon jó példa arra, hogy mennyire nem az a fontos, hogy már-már hátborzongató legyen a grafika, meg könnyeket fakasztó legyen a történet! Élvezzük a poénos történetet, a fantasztikus játékmenetet. A játék csúcspontja nálam egyértelműen a Floro Sapiens. Azt semmi nem múlja felül, hogy virágok rabolnak el embereket! XD Szóval csak ajánlani tudom a játékot!

2010. március 1., hétfő

Super Paper Mario tervek

Sikerült megcsinálni az 5. fejezetet. Annyira nem volt nehéz, csak aki először csinálja, annak hozzú lehet. Rájönni titkokra, miért nem enged át a kapu, visszamenni, titkos dolgokat felfedezni 3D-ben. O'Chunks meg egyszer feltűnik, hogy harcoljunk vele. Elég durván dobál most. O.O Azért azt látni, hogy Bowsert hajigálja, nem volt semmi. Titkos tárgyak jórésze megszerezve. Az ajtó megnyitása után voltak még kisebb titkok, de ezek már elenyészőek, utána jött a főellenség, a Floro Sapiensek királya, King Croacus. Ez azért már jobban megizzasztott. Több karja van, ide-oda kapcsod velük, és a fejére kell ráugrani. Itt már váltanom kellett Bowserre, mert az életerőm fogytán volt, és és Bowser duplán sebez. Így már könnyebb volt. A hatodik világot meg majd szerintem holnap kezdem el, és terveim szerint a héten végig is fogom játszani.

Nagyon érdekes, hogy a Super Mario World valahogy megint kihozta belőle a régebbi játékos-szellemet. És most nem kisebb tervem van, mint Super Paper Mario Guide-ot írni magyarul. Persze ez nem maholnap lesz kész, lehet, hogy több hónap munkája lesz benne, lehet, hogy csak nyáron fogok vele végezni. Most azt csinálom, hogy a szöveget Wordbe megformázom, és utána jön az, hogy amit lehet képekkel illusztrálni, majd úgy dizájnossá tenni, hogy az szépen mutasson. Na ehhez már biztos, hogy kell valami segéd, mert ezt egyedül nem tudnám megcsinálni. És az egészet PDF fájlba áttenni, és mint egy eBook, szerintem jóü dolgokat lehetne kihozni belőle. Most 4. word oldalnál tartok, de szerintem 100-150 oldal biztos, hogy lesz. Majd látjuk, hogy végzek vele.

2010. február 27., szombat

Eltűnt ősemberek nyomában

Folytattam az 5. világot. Ez még sokkal rejtélyesebb, és hosszabb, mint az előzők, úgyhogy nem tudtam egy szusszra végigvinni. Érdekes, kezd kissé Zeldás lenni azáltal, hogy végig kell menni a pályán, de a vége a pálya eleje körül van. Az 5-2-ben is végig kell menni a pályán, aztán vissza, hogy a pálya tetején a köveket beleillesszük a megfelelő helyre, és kapunk egy új pixlt, Cudge-ot. Ez kalapácsként szétver mindent. Az 5-3-as pedig a bányában van. A pálya első részének végén a munkás őrjöng, hogy hiányzik 2 embere. Keressük hát meg őket! A következő pályarész nagyon érdekes. Pontosan ugyanolyan, mint a Super Mario Bros. 2-1 pályája. Itt 2 ajtó van, mindegyikbe be kell menni. Az elsőnél nem kell megijedni. Azok az ősemberek azért támadnak minket, mert a Floro Sapiensek gyökeret tettek a fejükre, így a tudatuk módosítva lett. Bár azért megnézve igen érdekes. Biztos hogy voltak az őskorban vasutak, riporterek, és fotósok? De hát ettől színes a Super Paper Mario. Végigmentem ezen a pályán, és az 5-4 elején mentettem.

Hát belenéztem ebbe a Video Game Awardsba. Eredetileg megnézni terveztem, de annyira nézhetetlen volt számomra, hogy kikapcsoltam 5 perc után. A magyar szinkron sem érdemes túl sok jót, meg azok a beszólások... Ezek nagyon távol állnak tőlem, én nem így szeretem a videojátékokat.

Kőkorszaki szaki a Super Paper Marióban

Istenem, ilyen nincs! A Super Paper Mario 5. fejezetének fő története, hogy virágok elrabolják az ősembereket! Én már az egész játékra úgy tekintek, mint valami paródiára. Nincs még egy ilyen játék, ahol ennyire elvontak lennének a küldetések.

Mondjuk érdekes, könnyen jutottam el az 5. fejezethez. Lementem a földszintre, és azt láttam, hogy ott van egy repedés, amit fel lehet robbantani. Át lehet menni kastélyon keresztül Flipside-ból Flopside-ba. Ugyanaz, mint a Flipside, csak meg van tükrözve. Itt meg kellett beszélni az idős bölcssel, Norlemmel (olvassátok vissza a nevét) aztán vissza Flipside-ba Merlonnal beszélgetni, és megnyílik az 5. fejezet kapuja. Egy ceremónia közepébe csöppenünk bele. Ősemberek szertartásába nyerünk betekintést, ám a virágok, aka. Floro Sapiensek beleszólnak, és elrabolják az ősembereket. Kinek másnak lenne feladata megmenteni őket, mint nekünk? Ahogy megyünk pályáról pályára, látjuk, hogy viszik a virágok (akik leginkább egy napraforgóra hasonlítanak) hogy viszik el az ősemberek. Szóval kész ez a játék. XD Az ötletgyáros nagy poénmester lehet.

Kicsit nehezebb lett a játék, valamint több lett a logikai feladat. Megmondom őszintén, hogy a 5-1 végén, ha nem nézek meg egy végigjátszást, akkor nem tudtam volna megcsinálni. Meg én nem is tudom, hogy ki az, aki magától meg tudná csinálni. Az a lényeg, hogy 3 db. kockát kell megadott sorrendben felütni. De úgy, hogy többször is lehet egy kockát ütni. És valami 15-20-szor kell összesen? Most erre ki jön rá? Meg is néztem a sorrendet, de semmi logikát nem láttam benne. Hogy ezt honnan szedte az, aki kitalálta, nem tudom. Az 5-2-nél mentettem.

Megnéztem melyik 576 Konzolban van Super Paper Mario teszt, 2007. június. 8 pontot kapott, mindegyik jó, a zene közepes. Végül is a zenével, ami gond lehet, hogy komolytalan, és maga a hangszerelés sem annyira komoly, de most mit várunk egy olyan játéktól, ahol virágok lopnak el embereket, és WC-ben van a boss fight?

Viszont végigjátszást nem találtam. Már a Zeldás időkben is gondolkodtam azon, hogy jó lenne végigjátszásokat írni magyarul, de az nagyon időigényes. Jó lenne csinálni, csak ki érne rá ilyet csinálni, és ki az, aki csinálná? Nekem sincs manapság olyan sok időm, úgyhogy nem tudom. Ehhez komolyabban kéne szervezkedni.

2010. február 25., csütörtök

Super Paper Mario 4. fejezet – Ellentmondva a fizikai törvényeinek

Na vége a Super Paper Mario 4. fejezetének. A 4-4 főellensége annyira smafu volt, hogy meg se sebződtem, úgy sikerült legyőzni.

Na de lássuk az elejétől. A PURE HEART ajtaját nem volt nehéz megtalálni. Bemegyek a 4-1 pályába, látom, hogy Mario szenved, nem kap levegőt, vissza kell menni. Egészen pontosan a Flipside 2. emeletére, a kissrácnál van egy gömbüveg akvárium, benne hallal. Azt mondja odaadja segítségként, csak a halat tegyük vízbe. Ugyanis így kicsit érdekes lesz a 4. világban segédként használni. Le kell menni a földszint alatti szinte, bedobni a halat a vízbe, és megkezdődhet a kaland.

Ugyanis a 4-1-es pályán az űrben úszunk. Lesz még egy segédünk, aki Squirps névre hallgatni, vele tudunk lőni az ellenfelekre. Ezen a pályán a piros lyukak segítségével lehet továbbjutni. Nem valami hosszú pálya, inkább csak bevezető.

A 4-2-es már sokkal érdekesebb. Itt újabb Pixl-t kapunk, Fleepet. Aki titkos jeleket fejt meg. Egyébként már a pálya elején találkozunk vele, csak egy papírt kell eljuttatni felé, ami meg a pálya végén van. Ha az megvan, vissza kell menni a pálya elejére, és átadni neki. Abból a papírból tanulja meg a varázsigéket.

A 4-3 ismét űrkaland, ám valamivel bonyolultabb. De meg lehet csinálni.

A 4-4 nagyon érdekes volt. Mario hol a földön, hol a plafonon, hogy a falon ment. És ezekkel logikázva kellett eljutni a főellenségig Mr. L-ig, aki hát tényleg nagyon könnyű volt. Kétszer kell megharcolni vele. Először csak rá kell ugráni a fejére. Aztán felveszi a rakétáját, és lövöldözni kell. Elég sok HP-ja van, de könnyű eltalálni, így nem nehéz.

Tervezem, ha végigviszem a Super Paper Mariót, akkor ráállok a Super Mario Galaxyre. Hát nem játszhatok úgy a 2-vel, hogy nincs végigjátszva az első rész.

Más. Tegnap bagszi volt játékokat nézni. Több boltba is bement Pesten. Ugyanis nemrég rájött, ha interneten szétnéz a konzolboltok honlapjain, és az árakat összehasonlítja, és ha mindent megvesz a legolcsóbban, akkor sokat spórolhat. Szép kis táblázatot állított össze Pokémon játékokból, és hogy melyik hol a legolcsóbb. És tegnap ment el szétnézni. El akart menni a Keletiben levő Game Parkba, de döbbenten látja, hogy üres, és ki van írva, hogy bezárt. Na szép. Kár, pedig sokszor a Keletiből az első utam a Keletinél levő Game Parkba vezetett. 2006 óta járok oda, és ha belegondolok, igazából ez várható volt. A három üzletből a Keletiben volt a legrosszabb a kiszolgálás. Végülis a rendelkezésemre állt a lány, amikor szóltam neki, de igazából zavaró volt, hogy MSN-ezett, mert az egy kicsit olyan érzést keltett, hogy csak úgy ott van... Emellett igencsak felszöktek az árak az utóbbi időkben. Pedig amikor először jártam oda, akkor azt mondtam magamban, hogy ezek korrekt árak. De újabban kicsit drágábbak lettek. Mondjuk a 17. kerületiben sokkal nagyobb a választék, de azért kár érte.

2010. február 24., szerda

Új Super Mario Galaxy 2 trailer

Super Mario Galaxy 2 2010. májusában! Mindenki őszre várta, erre már tavasz végére itt lesz!

Vadonatúj trailer:

Nincs mese, meg fog dőlni az Ocarina of Time világelsősége, ez tény!

A Metroid: Other M pedig júniusban érkezik. Annak a tavalyi E3-as trailere nagyon megfogott. Szóval nagyon jó nyarunk lesz nekünk Nintendósoknak!

Super Paper Mario 3. fejezet

Még vasárnap megcsináltam a Super Paper Mario 3. fejezetét, itt csatlakozik hozzánk Bowser. Először harcra hív ki minket a 3-1 pálya végén, de kénytelen belátni, ha a Flipside-ot uralma alá szeretné tartani, neki is segíteni kell Mariónak és Peachnek megmenteni azt. Érdekes, hogy Peach pont ezzel érvel. ^^' A 3-2-es pálya víz alatt van, egy kicsit bonyolultabb volt, de az új Pixl segít rajtunk. A bossfight lehetett volna nehezebb. A 3-3-as már egy kicsivel nehezebb volt, fel kellett menni a fa tetejére, természetesen nem akármilyen módon, sok a logikai feladat itt. A 3-4-es pedig a kastély, főellenségünk Fort Francis, aki elrabolta Tippit, azért, mert szerinte annyira szép fotókat lehet csinálni róla. Egyébként ilyen Hi-tech mániákus. De az egész pálya nagyon érdekes, különböző kérdésekre kellett válaszolni, és voltak animés jellegűek is. Érdekes volt. A végén meg Fort Francis. Háromféle támadása van. Az egyik, amikor lefényképez. Ez nem sebez, csak akkora vakuja van, hogy nem látunk tőle pár másodpercig. A második, amikor géppel előállít ilyen kis robotokat, a harmadik meg, a nyelvével bekap. Annyira nem volt nehéz.

Nagyon szórakoztató játék, tele van új ötletekkel, és élvezetes. Csak nem valami hosszú. Legalábbis eddig, hogy egy-egy fejezetet meg lehet 1-2 óra alatt csinálni. Nem tudom hány óra a teljes játék, de eddig a szavatossága a játék hosszúságát nézve igencsak szegényes. De ahogy elnézem ezt a játékot az ötletek viszik el. De abban nagyon elsőosztályú!

2010. február 21., vasárnap

Régi blogpostok egy helyen

Egy harmadik blogpost mára. Ma jutott eszembe, hogy én lassan 4 éve írok blogot, ugye a Super Mariós oldalon kezdtem 2006. marciusában. Sokszor eszembe jut, hogy nem kisebb célom volt 2006. március 19-én, amikor létrehoztam a Magyar Super Mario Fan Club weboldalt, mint összehozni a magyar Mario fanokat. Emlékszem, amikor láttam a Mario játékok creditsében, hogy "Super Mario Club" sokáig volt az álmom, hogy egyszer nálunk is legyen ilyen. 2006. márciusában az akkori 576 fórumon egy kisebb társasággal komolyabban elkezdtünk beszélgetni a Mario játékokról. Összegyűjtöttük a tudásunkat, és mindenki le volt döbbenve azon, hogy én miket tudok. Például senki nem tudta azt anno, hogy Bowser 7 gyereke egy-egy hírességről kapta a nevét. pl. Ludwig von Koopa: Ludwin von Beethowen, Iggy Koopa: Iggy Pop, Roy Koopa: Roy Orbinson, stb. Én még jobban meg voltam döbbenve, hogy ezt nem tudják? Már akkor, amikor Super Mario Worldöztem 1995-1996 környékén, már akkor ismertem a híres zeneszerzőt, és annyira ismerős volt Ludwig von Koopa neve. Na mindegy. Ekkor egy nagyon jó kis társaság gyűlt össze, visszaemlékeztem arra, hogy nekem volt egy olyan álmom, hogy legyen nálunk is egy Super Mario Club. Felmerült bennem az a nem éppen szerény ötlet, hogy miért ne lehetnék én az alapítója? Ekkor nyúltam a GPortálhoz. Persze tudtam, hogy milyen oldalak vannak itt, de HTML, meg egyéb webes tudások híján nem volt más választásom, 2006. március 19-én megcsináltam az oldalt. Már ekkor is sok pozitív visszajelzést kaptam, hogy nagyon jó lesz, csak így tovább. Azért is döntöttem a GPortál mellett, mert be akartam bizonyítani magamnak, hogy ezen a oldalon is lehet igényes website-ot csinálni. És lám, lehet.

Csakhogy a Zelda játékok ebbe is közbeszóltak, és 2008 elején félbehagytam az oldal készítését. Ezután még volt egy-egy kisebb-nagyobb fellángolás, hogy feltámasztom az oldalt, de ez kudarcba fulladt. Pedig, ha lehet ilyet mondani, a csúcson hagytam abba. Ugyanis 2007 végén, 2008 elején hihetetlen megugrott a látogatottság, a rekord 206 fő egy nap. Azt hiszem 2007. novemberében volt ez. Az oldal mára szinte szellemház lett. Igazából annak fényében, hogy mekkora álommal indítottam anno, kár érte. De így változik az ember. Törölni nem akarom, már csak az emlékek miatt sem, viszont ki tudja, hogy mi történhet az oldallal, ezért úgy döntöttem, hogy idővel lementek minden adatot, írást onnan. És ott kezdtem blogot írni, és mivel kerültek ide régebbi blogpostok a régebbi 576 fórumról, ezért úgy döntöttem, hogy átmentem azokat ide. Blogpostonként. Beleolvastam egy párba, egyszerűen hihetetlen, hogy mennyire másképp fogalmaztam régen, és mennyi különbség van. ^^' Nemcsak emlékként akarom megőrizni, hanem legyenek egy helyen. Szégyellni nem szégyellem őket, mert ez is az énem része, ilyen voltam régebben. Az első, bevezető blogpostot 2006. március 26-án írtam. Elég rövid volt, egészen pontosan ez volt az.