2009. január 23., péntek

Túl a harmadik Dungeonön

Hát, nagyon hosszú út vezetett ide, de megérte.Ez egy olyan játék, ahol nem bánom, hogy ennyi a mellékküldetés, mert élvezem. A Castor Wilds egy nagyon ötletes hely. Elég nehezen jutott eszembe, hogy meg kell nyilazni az egyszemű szobrokat, hogy ne állják utamat. Bár ez eszembe juthatott volna, hiszen már a Link to the Pastben, meg az Ocarina of Time-ban is volt ilyen. De aztán végig lehetett menni. A Wild Ruinsba való belépés meg nagyon ötletes volt. Elvileg egy hatalmas kő állja a bejáratot. Áll vele szemben három ilyen totemoszlop-szerűség, és velük is lehet Kinstone-okat egyesíteni. És ha egyesítjük őket, akkor mindegy harmadrésznyit letör a kőből, és ha teljesen le van törve, akkor lehet tovább menni. Aztán itt is voltam meglepetések. Voltak ilyen Darknut-szerűséget, akiket, ha megkardozunk, felébrednek, megtámadnak, és meg lehet ölni őket. De vannak olyanok, amik nem mozdulnak. Ezeknél kicsivé kell változni, és be kell menni a páncélfejükbe, át kell vinni a kapcsolót, és ha visszanövünk, feléldenek. Eszméletlen, miket nem találnak ki. Így kerültem be a 3. Dungeonba, melyet normál méreten kell megcsinálni. Itt is van egy hely, ahol nem jelzi semmi, hogy robbantani kell. Aztán rájöttem, hogy ott, ahol ezt kell csinálni, más hangja van a falnak, ha megkardozzuk. Pont ilyen volt az Ocarina of Time Fire Temple-jében. Ez jelezte, hogy ott kell robbantani. Egyébként amit a mini-boss megöléséért, Darknutért kapunk, nagyon öltetes tárgy, Mole Mitts. Ez egy hatalmas kesztyű, amivel a falat lehet kaparni. Ezzel lehet elérhetetlen tárgyakat elérni. Összességében nem volt rossz a Dungeon, de inkább számomra ez csak annyi volt, hogy végigmentem rajta, és kész. Viszont a főellenség. Iszonyatosan ötletes volt! Mazaal néven ténykedik, és hasonlóképp kell megölni, mint az Ocarina of Time Shadow Temple főellenségét, csak Lens of Truth nélkül. Meg kell nyilazni a két kezét, ezután kicsivé kell változni, be kell menni a szemébe, elővenni a Mole Mittset, és ásni, meg kell találni a szemet, és azt kell kardozni. De erre csak meghatározott időnk van, mert egy belső kéz megfog és kivisz. Ezt nekem háromszor kellett megcsinálni, utána halt meg. Viszont most nem elementet kapunk, hanem megkapjuk az Ocarina of Windet, ami pontosan ugyanarra jó, mint a Link to the Pastben, vagyis elrepít egy madár egy általunk kijelölt helyre. Nagyjából ennyit csináltam, aztán mentettem.

Más. A Pokémon játék hatására elkezdtem a Yellowval (ne szóljatok a ragozás miatt, hanem emlékezzetek arra, hogy kell Madáchot ragozni) játszani. Mint minden Yellowban Pikachu a kezdő pokém. És most másképp játszok. Eddig azt csináltam, hogy a Starter pokét fejlesztettem, de most mindenkit, akit elkapok. Már 8 pokét elfogtam, és mindegyikkel foglalkoztam. Az egyedüli, ami meglepett, az az, hogy Caterpie már 10-es szinte elérte végkifejlődését, tehát Butterfree lett. Viszont a vele hozott támadása nagyon erős. Egyébként bagszi megkért arra, hogy írjak Yellow végigjátszást. Így én lennék az első, aki magyarul ír végigjátszást. Elvállaltam örömmel. ^^

2009. január 22., csütörtök

Több óra Minish Cap után

Fúú, rengeteg minden történt, és még így sem tértem be a 3. Dungeonba. Sok mellékküldetés van, és sok minden van elrejtve. Sokat egyesítettem Kinstone-okat. Ezek azok az érmeszerűségek, amiket, ha egyesítünk, akkor megnyílik valami titok. Ezeket is felderítettem. Egyébként, ha Minish méretben vagyunk, értünk az állatok nyelvén, lehet beszélni, kutyákkal, macskákkal. Bár a macskáktól érdemes távol tartani magunkat, mert időnként megkarmolnak minket. De velük is lehet Kinstone-okat egyesíteni. Emellett szereztem 300 rúpiát, hogy legyen bumerángom. Nagyon menő, jól lebénítja az ellenfelet. Egyébként a fő küldetés a 3. dungeonért a Pegazus cipő megszerzése, ami a Link to the Pastben is volt. Ez azért fontos, mert a 3. Dungeon a mocsáron keresztül vezet át, ahol ha lesüllyedünk, sokat vesztünk. El kellett menni a mocsárhoz (Castor Wilds) először, aztán vissza kell menni a Hyrule Townba elmenni a cipészhez, aki elaludt. Nem muszáj, de én összeestem Minish méretben, mert az asztalon voltak Picorik, akik közölték, hogy el kell menni a Minish Woodsba, ahol meg kell kerestni a boszorkány házát, és ő kifőz egy olyan szirupot, amitől felébred. Elmentem oda, és itt állt meg a tudományom, egyszerűen nem tudtam oda eljutni. El van zárva, próbáltam több helyről megközelíteni, de nem tudtam. Link meg nem tud úszni. Elmentettem, majd holnap rájövök. ^^

Azért komolyan vettem a fogadalmat, hogy 1 hétig végigviszem a Minish Capet, és itt szeretném megköszönni Csabinak a sok segítséget! A boszorkány házához má rnem akartam kérni, ne ő mondjon meg mindent. Majd délelőtt.

2009. január 21., szerda

Saját Pokémon történelmem, valamint egy furcsa eset.

Tegnap vásároltam DS-re játékot: Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Darkness. Bontatlanul volt 2000 (!!!) forint. Én sem hittem el, de a Békéscsabai Media Marktban (talán már írtam ide is) nagyon le vannak árazva a DS játékok 2/3000 forintra. A Pokémont speciel a 2000 forintosok közé rakták. Az rendben van, hogy 10000-ről leárazták, de egy 2008-as játékot, miért az olcsóbb akciósak közé teszik, nem tudom. De nem is érdekes, jól jártam vele. Pláne, hogy nagyon tetszik a Pokémon. Nagyon sok régi szép emléket hozott vissza. 2000-ben fedeztem fel magamnak a Pokémont, az egyik unokatestvéremnél voltam, és nézte. Már akkor ugyan 14 éves voltam, és akkor úgy voltam a Pokémonnal, hogy csak egy gyerekes hülyeség, mint a Dragon Ball, ami el fog múlni (szégyellem, de akkor gyűlöltem az animéket! T_T). De felfigyeltem az endingben, hogy ez Nintendo kreálmány? O_O Na akkor nézni fogom. És tetszett. De aztán meguntam olyan 2001. őszén. Ráadásul akkor nem is tudtam, hogy vannak Pokémon játékok. Először Pokémon játékkal 2005-ben találkoztam. Itt Békéscsabán a Tescóban volt leárazva 1000 forintra a Gold. Na mondom, megveszem, 1000 forintot megér akár jó lesz, akár nem. De tetszett. De furcsa volt. Hosszú idő után ez volt az első olyan játék, ahol nem néztem a játékidőt. Egyszercsak mentettem, és néztem, hogy már 4 órát játszottam vele. Nagyon tetszett. De komolyan csak 2006-ban kezdtem el Pokémonozni. Az egyik barátom, Krisinek a a Pokémon tudását annyira csodáltam, hogy na mondom magamban, elérem az ő szintjét. (Egyébként van honlapja is.) Meg az volt még vicces, amikor Krisi tanított MSN-en keresztül pokés dolgokat, és én ezt mind bejegyeztem Wordbe. Kinyomtattam, ha jobban szétnézem, talán még meg is találom. De az alapoknál kezdtük, milen típusok vannak, melyik mikor jött be, aztán a támadások, azok erősségét, szóval sok mindent. Beszereztem egy Sapphire-t, Blue-t és Silvert, Yellowot, Emeraldot. Játszottam velük a saját ritmusomban. Sapphire-ral játszottam a legtöbbet, kb 14-15 óra játékidő volt benne. Elég sokáig eljutottam benne, de amikor megláttam, hogy V-ADinak 638 óra játékidő van, nem kicsit ijesztett meg... Szeretek játszani, de ennyit pepecselni egy játékkal, nem az én műfajom! T_T Úgyhogy abbamaradt a Pokézás. Ráadásul a Sapphire csak kölcsönben volt. Egyébként idén megkérdeztem Krisit, hogy is van pontosan ez a több száz óra játékidő? És ő mondta, hogy nem kell feltétlen több száz órát szánni a játékra, mert magát a sztorit olyan 30-35 óra alatt végig lehet vinni. Aki ügyesebb, annak 25-30 óra. Csak a pokék fejlesztése tesz ki sok időt. Így már egy kicsit megnyugtatott, de a pokémonhoz nem tértem vissza. De most, hogy láttam, hogy van az Explorers of Darkness 2000 forintért, hát megveszem. És nagyon tetszik a játék! Teljesen visszahozta ezeket az emlékeket, ezért is írtam le. Meg most Csabi barátom áraszt el Pokémonos tudásával. De nem hiszem, hogy a 23. születésnapom küszöbén (na jó, ez azért túlzás, mert áprilisban van a születésnapom ^^') Pokémon virtuóz válna belőlem. ^^ De majd meglátom. Nézek majd még interneten Pokémon játékokat, ha lesznek olcsón, lehet, hogy veszek még.

Ennyit a Pokémonról, mert Zelda téren történt egy ijesztő eset. Eddig GBA SP-n játszottam a Minish Capet, na gondoltam, átteszem DS lite-ra, legyen egy helyen a Pokémon és a Minish Cap. Bekapcsolom, játszanék vele, erre kiírva, hogy Save data file is corrupted, és üres. Csak nem törlődött? T_T Aztán visszaraktam GBA SP-n, itt megvolt a mentés. Na erre ki tud magyarázatot? Ezt láttam DS lite-on:

De nem értem, hogy GBA SP-n miért jelenik meg, és DS lite-on miért nem? Egyszer néztem meg, többet nem merem megmutatni a DS lite-omnak, mert tényleg törlődik. Egyébként Csabinak megígértem, hogy 1 hét alatt végigviszem a Minish Capet. Úgyhogy elképzelhető, hogy január 28-án már azzal jövök vissza, hogy végig van játszva, ha nem is 100%-ra. De szeretem, úgyhogy nagyok az esélyek, hogy végigviszem.

2009. január 17., szombat

Apró helyzetjelentés

Aki figyelmesen olvassa a blogot, annak feltűnhetett, hogy én nem az a fajta játékos vagyok, aki nagyon rááll egy játékra, és éjjel-nappal csak azzal játszik, hanem mindig azzal játszok, amihez épp kedvem van. Töredelmesen bevallom, hogy rég vettem elő a Minish Capet. Minish Capről jut eszembe. Csabi barátom pont az ellenkezője ilyen terén, és már végig is vitte a játékot! Innen is gratula neki! Most arra megy, hogy meglegyen mind a 20 szíve. Már 18 van neki. Azt hiszem, hogy nekem az LttP-ben volt ennyi. Mindenképp szép teljesítmény tőle, és örülök, hogy megszerette a Zeldákat, és nyitott a többi játékra is.

Homebrew Channel: Megmondom őszintén, hogy nagyon-nagyon ritkán használom. Ennyire nem az én műfajom a warez. Pedig simán megtehetném, hogy letöltöm a játékokat, kiírom DVD-re (lehetőleg Verbatimra) de nem... Csak ott díszeleg az ablaka. Legfeljebb régiómentesítésre használnám, de most melyik az a játék, amelyik esetleg másabb lenne az EUs verziónak. Tényleg a Twilight Princess! Egyszer belebontottam az eBayen egy japán fémdobozos kiadású Twilight Princessbe. Természetesen nagyon drága volt, de a leírássban azt olvastam, hogy pár száz van csak belőle... Hát mondom magamban ez igen! Ez még nyáron volt. Ja, és Wiis TP. Szóval max erre.

Mondjuk most nagyon nincs pénzem játékra, tegnapelőtt hozta meg a postás a limitált kiadású Megumi Hayashibara: Bertemu albumot. Hihetetlen boldog vagyok miatta! Egyébként attól limitált, hogy képeskönyv járt mellé. Gyönyörűszép ez a nő! És van 2 leütött eBayes üzletem az egyik 2 Megumi Hayashibara kislemezre szól a Proof of Myself, és a Just be conscious. A másik meg egy Okui Masami CD-re az Evolutionra. Ez is limitált kiadás, DVD is van mellé videoklipekkel, meg talán koncertfilmek is vannak, nem tudom. De ilyen csodákra szívesen kiadom a pénzt. ^^

Ami van 2 Zelda játék a Vaterán, úgysem kapkodják el.
Az egyik egy jó állapotú Link' Awakening
Legyen meg az eredeti is. ^^
A másik meg egy leírásos Zelda II
Ezekre majd lecsapok, ha letudtam az eBayt.

De a teszveszen is vannak nagyon nagy menöségek.
Itt van a GC: Twilight Princess
Valamint van 1. Zelda is 100 (!!!) forintért!
Eladja, mert nem tudja használni. De biztos vannak itt egy páran, akik örülnének neki! :-O

Eredeti Megumi Hayashibara: Bertemu album

Tegnapelőtt hozta meg a postás a limitált kiadású Megumi Hayashibara: Bertemu albumot. Hihetetlen boldog vagyok miatta! Egyébként attól limitált, hogy képeskönyv járt mellé. Gyönyörűszép ez a nő! És van 2 leütött eBayes üzletem az egyik 2 Megumi Hayashibara kislemezre szól a Proof of Myself, és a Just be conscious. A másik meg egy Okui Masami CD-re az evolutionra. Ez is limitált kiadás, DVD is van mellé videoklipekkel, meg talán koncertfilmek is vannak, nem tudom. De ilyen csodákra szívesen kiadom a pénzt. ^^

2009. január 13., kedd

Ezlo titka

Sikeresen végigmentem a 2. Dungeonön a főellenség, Gleerok rém könnyű volt. Sikeresen megöltem, aztán visszakaptam Melaritól a kardot, szép erős, fehér kardot csinált nekem. Nem egészen kétszeres a sebzése. Lemásztam a hegyről, aztán el kellett menni a Hyrule Castle kertjén keresztül, az Elementary Sanctuaryba, ahol különös dolog történt. Letettem a kardot, a két kő a helyére ment, és az erejüket átadták a kardomnak. Most már különleges dolgokra vagyok képes. Többször is láttam már olyan színváltó paneleket, amivel nem tudtam mit kezdeni. Most már igen, ugyanis a kardnak varázsereje lett. Ha nyomva tartjuk a kard használati gombot, (amit ugye mi választunk meg, hogy A vagy B gomb) akkor előjön egy zöld csík a szívek alatt. Leginkább az Ocarina of Time varázserőmérőjére hasonlít. Ha ez a zöld csík megtöltődik rá kell állni az egyik panelre, majd átmenni a másikra (még nyomva tartjuk a gombot) és 2 Link lesz! Ez tök menöséges. Aztán vissza kell menni, hasonló módon kinyitni az ajtót, és ki kell menni a Hyrule kertből. Ekkor a North Hyrule Fieldben megjelenik Vaati, aki közli velünk, hogy nem állíthatjuk meg őt, bármit is teszünk, bármit is értünk el. Amikor eltűnik, megjelenik egy elzárt helyen 2 Moblin, akik tökre úgy néznek ki, mint a Wind Wakerben. Őket kell megölni. Mikor végeztünk, Ezlo lejön a fejünkről, és elmeséli, hogy jött ő létre. Ezlo nem más, mint a Minishek leghíresebb bölcse. Az idős bölcset elátkozta Vaati, amikor felvett magára egy különleges piros sapkát, és hirtelen megnőtt az ereje. És egy sapkává változtatta át, így lett Ezlo. Ahhoz képest, hogy idős bölcs, eléggé jópofa, vicces teremtmény a sapka. Lényegében ennyi, amit tudni lehet.

2009. január 11., vasárnap

Super Smash Bros. hétvége

Akár így is nevezhetnénk ezt a hétvégét, hiszen ma is órákat játszottam. Ma elsősorban online. Rengeteget voltam Toon Linkkel. Nagyon erős. Nagyokat üt, és ő maga is nehezen esik ki.

Már régóta motoszkál a fejemben, hogy kéne újra Meleezni, és ma elővettem. Azért vannak különbségek! Brawlban sokkal ötletesebb dolgok vannak a pályán, viszont a Meleeben nehezebb megszerezni a dolgokat. Például arra mentem, hogy meglegyen Mr. Game & Watch. Arra 1000 Melee meccs kell. Megnéztem, hogy nekem még csak 204 van. Azért ez a szám minden képzeletemet alulmúlta. 2006. október 7-én vettem meg a játékot, és ilyen keveset mentem volna VS-be? -_- Na mindegy, semmi kedvem nem volt 1000-re feltornázni ezt a számot, ezért néztem alternatív módszereket, hogyan szerezzem Mr Game & Watchot. Eléggé nehéz. A Meleeben sokkal nehezebb megszerezni a karaktereket, mint a Brawlban. Bár szerintem a Brawlban azért enyhítettek ennyit, mert az online meccsekre is gondoltak helyesen. Azért mentem egy pár menetet Young Linkkel. Teljesen ledöbbentett, hogy milyen erős. Egyrész 220-260%-nál esik csak ki. Néztem, hogy kb. 205%-nál van, megsebződik, és még mindig jön vissza. Viszont, ha az ellenfél meghaladta a 100%-ot, és amikor Young Link megsebzi őt, akkora erővel repül, mintha kővel dobták volna meg. És elég hamar kiesik. Szóval Young Linket nagyon jól megcsinálták. Viszont, amit tapasztaltam, hogy szinte az összes Meleeből Brawlba áthozott karaktert meggyengítették. Hát a Meleeben is, amikor Marthtal megsebzek valakit, úgy repül, hogy ideje sincs elköszönni. Vagy Bowser karmolása nagyon erős volt. De a Brawlban nagyon gyengék lettek. Bár azt hozzá kell tenni, hogy Marth Final Smashe elsőosztályú. Az egyedüli karakter, aki Brawlba áthozva megerősítettek, az Mr. Game & Watch. Ezt onnan tudom, hogy más Meleején voltam vele, és nem volt a legjobb. De itt nagyon jó lett.

Holnap lesz az utolsó vizsgám (mivel vizsgaidőszakban vagyok) utána lesz 3 hét szabadságom, szerintem sokat fogok mindkét Smash Brosszal játszani.

2009. január 10., szombat

Super Smash Bros. Brawl – Megvan mind!

Hát mire valók a jóbarátok, ha nem arra (is) hogy tanácsot adjanak? Csabi barátom javasolta, hogy mi lenne, ha úgy szerezném meg Toon Linket Brawlban, hogy megyek 1 életes meccses 2.0-s Damage Ratióval? Megfogadtam a tanácsát, és úgy mentem. Megnéztem előbb, hogy hány offline Brawlom van: 64. Na ezt felhozni 400-ra. -_- De fel lett hozva. 6 óra kemény munka eredménye. De nagyon élveztem. És nemcsak Toon Linket szereztem meg, hanem előtte Sonicot és Jigglypuffot. És utánanéztem neten, hogy már csak 50 Brawl meccs kell az utolsó karakterhez, Wolfhoz, akkor megcsinálom. És sikerült! Nem volt könnyű, de sikerült! És ezzel megvan mindenki. Persze nemcsak arra mentem, hogy elérjem a bűvös 400-as számot, hanem úgy voltam vele, hogy megnézem a GameFaqs SSBB tippek trükkök között, hogy lehet pályákat, zenéket megszerezni. Rengeteg pályát, meg zenét szereztem meg. pl: Luigi's Mansion, 75m, az összes Melee pálya. Brawlos pályák között, ha jól emlékszem, összesen 28 van meg. De iszonyatosan élveztem, hatalmas játék volt! Ez egy emlékezetes nap. Ja igen! És azzal, hogy megnyílt Toon Link, megnyílt az Ocarina of Time demo is! Ugyanis, aki nem tudja, a Brawlban vannak Virtual Console játszható demók. 5 percig lehet játszani az Ocarina of Time-mal. Arra jó, hogy megismerkedjen vele az, aki nem ismeri. Jó érzés volt újra játszani vele.

2009. január 9., péntek

The Legend of Zelda – Ahogy a '80-as években látták.

Tegnap bekerült az új Zeldáról a hír a Gamer365-be, és a kommentek közé írta egy tag, hogy 1989-ben 9 hónapjába telt, mire végigvitte az első Zeldát. Megnéztem az adatlapját, láttam, hogy 31 éves, gondoltam privátban megkérdezem tőle, hogy mit jelentett akkoriban az első Zelda, amikor még ugye nem volt Link to the Past, ami hozta azt az igazán nagy áttörést. Ő azt válaszolta nekem, hogy 1985 óta játszik, és rengeteg játékkal játszott, de ilyet még nem tapasztalt. Összetettségében, zenéjében, hangulatában nagyon csúnyán agyonverte az összes játékot. Azt is írta, hogy vannak a játékok, és fölötte állt a The Legend of Zelda.

Igen. Pontosan én is ezt érzem. Lehet, hogy most, 2008-ban játszottam vele, de én, aki elég régóta játszom, és volt egy pár NES játékom (illetve még meg is vannak) mai fejjel éreztem, hogy ez a játék nem akármi. De erről írtam többször is. Megmondom őszintén, hogy ezért nem is tetszik azon fiatalabb Zelda rajongók véleménye, akik azt mondják, hogy a NESes Zeldák milyen rosszak, mert hogy még nem tartalmazott annyi mindent, ami a végére a Zelda játékok védjegyévé vált. Igenám, csak hogy épp abba nem gondolnak bele, hogy a maga idejében ez mekkora áttörés volt! Természetesen ezzel nem akarom elvenni a fiatalabb játékosok kedvét az első Zeldától, sőt mindig bíztatom őket, hogy tegyenek egy próbát, hogy lássák honnan indult a legenda, de el kell vonatkoztatni attól, hogy milyenek a mai Zeldák. Mert ez teljesen más. És ez így tökéletes!

Új zeldáról információk, valamint fejlemények a Minish Cap-ben.

A Gamer 365 lerántotta a leplet a legújabb Zelda játékról. Annyit már régóta tudtunk, hogy készül valami, meg hogy nagy változtatások lesznek. Úgy tűnik, hogy igazak a hírek. A Nintendo által kiadott sok oldalas szabadalom itt megtekinthető. Lényegében egy szoftver leírása van benne, de egyértelmű utalások vannak benne, hogy egy Zelda játékról van szó. A kép is ezt hivatott bizonyítani:

Sok oldalon keresztül olvashatunk információt a játékról, a játéktérről, és a menütervről például. Ebből kiderül, hogy igény szerint akár teljes fejezetek ugorhatók át. Még ami kiderül a honlapról, hogy lesz egy segítő tippeket adó rendszer. Ha valaki elakad, a játékban el lesz helyezve egy gomb, arra rákattintva lehet segítséget kérni. Alapesetben maga a játék adna segítséget, de tervben van, hogy felveszik más játékosok játékát, és azt is meg lehet nézni, hogy ők hogy oldották meg a rejtélyt. Ez jóformán a YouTube-ot helyettesíti. ^^' Lesz egy harmadik lehetőség is a Digest Mode. Amikor maga a gép veszi át az irányítást tőlünk, és segít továbbjutni, de mi bármikor visszavehetjük tőle, majd újra át lehet adni a gépnek a játékot. Egyenlőre ennyit tudni. Ha még csak ennyit tudni, akkor 2010. második felénél előbb ne várjunk megjelenést.

És akkor lássuk a Minish Capemet! ^^' Nem volt semmi ez a hegyen való mászás. Ha nehezen is, de rájöttem a lényegére. És sikerült bejutnom a 2. Dungeonba. Nem semmi ez a hely. Lehet vonatozni, vágányt váltani, komplett masinisztává válunk a Dungeon végére. Eszméletlen ötletek vannak a Minish Capben. Elgondolkodtam magamban, és rájöttem, hogy miért ennyire ötletes. Ahogy végiggondoltam az első 2 Dungeont, többször végig kellett járni ugyanazokat a helyeket, de másképp. Végülis maguk a Dungeonök nem is nagyok. Hiszen egy GBA kazettára századannyi memória fér rá, mint mondjuk egy GC lemezre. És maga a táj sem olyan nagy. Ezt különféle ötletekkel próbálták kikompenzálni. Ezért találták ki a Minish size-ot (vagyis extra kicsik lehetünk) mert így eljuthatunk olyan helyekre is, ahova nagyként nem. Aztán meg ez a vágányváltás... Másképp juthatunk el ugyanarra a helyre. Szerintem fantasztikus megoldás! A végefelé elakadtam, majd a mai nap folyamán utánanézek, hogyan lehet továbbjutni.

Más. Ahogy írtam korábban, minden erőmmel azon leszek, hogy ismertebbé tegyem a 2 kedvenc japán énekesnőmet. Effelé tettem egy újabb lépést. Ismertetőt írtam Okui Masamiról a Wikipédiára: http://hu.wikipedia.org/wiki/Masami_Okui. Ha gondoljátok, olvassátok el. ^^'