2019. július 29., hétfő

Top 10 Haikyuu!! OST #1

Zasshoku
(雑食)

  • Zeneszerző: Hayashi Yuuki
  • Album: Haikyuu!! Second Season Original Soundtrack vol. 1
  • Szám: 11
Nagyon óvatos voltam, amikor először meghallottam ezt a dalt. Nem akartam, hogy nagyon a hatása alá kerüljek, hogy aztán csalódás érjen. Nevezetesen, hogy átmegy valami teljesen másba, és kiderül, hogy amit az elején hallhattunk, az csak egy bevezető rész volt, amúgy a valódi dal teljesen más. De ahogy egyre jobban belementem, és ahogy egyre jobb lett, úgy örültem annak egyre inkább, hogy végre egy olyan Haikyuu!! zene szól, ami tökéletesen, 100%-osan reprezentálja számomra az anime hangulatát. Soha nem fogom elfelejteni, hogy mennyire lázba hozott ez a dal, és hogy ráfüggtem. Konkrétan pár hónap alatt minden idők 4. leghallgatottabb dala lett nálam. És az animében is hallható, a második évadnak inkább a második felében. Egyedül azt sajnálom, hogy inkább akkor, amikor Oikawa szervál, de ez a dal legnagyobb hibája. Márpedig ha ez a telefonomon a csengőhang, akkor sejthető, hogy ez mennyire számít nálam.

Nincsenek megjegyzések: