2019. július 30., kedd

Haikyuu!! Original Soundtrack vol. 1 CD

Újabb CD-vel bővült a japán zenei- és a Haikyuu!! gyűjteményem, méghozzá az első Original Soundtrack CD-vel. Nagyon izgultam, hogy megkapom-e, ugyanis egy hétig dekkolt Vecsésen a kicserélő központban. Attól tartottam, hogy vámot tesznek ki rá. Ami egyébként megalapozott lenne, mert ¥2.800 volt az ára, ami €23 körül van, tehát épp átment azon a bizonyos €22-es határon, amikortól VÁM-ot tesznek a küldeményre. Szerencsére ezt elkerülte. Meg féltem attól, hogy nehogy úgy járjon, hogy Okui Masami: HAPPY END CD-je, ami visszakerült Japánba. Gondolom most nyár lévén a postán is sokan most vannak nyári szüneten, ezért jött meg lassabban. Akármi is az oka, inkább nem akarom tudni. Főleg azok után, amiket olvastam a postáról. Tegnap reggel ugyanis már azt csináltam, hogy azt néztem, hogyan tudom elérni a posta központot. Ha kell, bemegyek személyesen is, kifizetem a VÁM-ot, csak adják oda a CD-t. Személyes ügyfélfogadás híján csak E-mailen vagy telefonon tudtam érdeklődni. Mindkét lehetőséget megragadtam. Telefonon szerencsére azt válaszolták, hogy ma fogják kézbesíteni. Lementem, találkoztam is a postással. De nem tudta már odaadni. Elment a házunk mellett, de már bevitte a postára, mert valamiért vissza kellett mennie, visszavitte az át nem adott küldeményeket, a postán meg már lezárták a csomagot. Nem örültem neki, de már ez is lényegesen jobb, mintha még mindig ott lenne. Így ma reggel vehettem át a postán.

Nagyon menő, viszont tényleg csak egy szétnyitható belső borítója van, ahogy láttam a képeken. Nem lapozgatós, ahogy albumoknál szokott lenni. Minden egyes dalhoz van egy pár soros kommentár a zeneszerzőktől. Mi inspirálta a zenét, hogyan született meg, és hasonlók. Sajnos teljesen elolvasni még nem tudom, de jó, hogy ezzel is személyesebbé tették a dalokat. Hasonló volt 2009-ben Okui Masami: Self Satisfaction albumának megjelenésekor az énekesnő a blogjában írt személyes élményeket a dalokhoz. A Haikyuu!! dalokat meg már egészen megszoktam. Most úgy vagyok vele, hogy az anime része, és tökre menő, hogy ilyen zenéje van. Szeretném az elemzéseket is folytatni, jaj, meg a MondoConos élménybeszámoló. Bizony, el vagyok maradva írásokkal. Pótolva lesz szépen lassan. 

Közben itt van a lemez belülről.
Mint mindig, most is eredeti CD-ről élmény igazán hallgatni a dalokat. És majd a többi is be lesz szerezve.

Nincsenek megjegyzések: