2014. augusztus 8., péntek

A jó, a rossz és a...

Azt találjátok ti ki. De hogy dívik Angliában is az enyves kezűség, az sajnos tény. Múlt hét pénteken ellopták a biciklit. T_T De annyira bírom, hogy mindig lezártam, és egyetlen egyszer felejtsem el, csak egyszer, és máris megtörtént a baj. 1-jén nem tudtam reggel menni az iskolába, ezért az esti óra előtt raktam rendbe úgy nagyjából a dolgokat. Az épületet fémredőny is zárja, és lépcső van előtte, ezért nem közvetlen mellém tettem le a biciklit, hanem lent hagytam, és ott maradt. A baj gyorsan megtörtént, és olyannyira elfeledkeztem róla, hogy negyed óra múlva jött Xingbo és Huicong, ők se mondták, hogy kint hagytam valamit, és akkor meg már nem volt az eszemben, hogy valamit még fel kéne hozni. Még én írtam össze, hogy kik jöttek, és mennyit fizettek, és amikor már úgy tűnt, hogy már nem jön senki, akkor jutott csak eszembe, hogy kint hagytam a biciklit, de már tudtam, hogy baj történt. És sajnos nem ért kellemes meglepetés. Huiconggal végigpásztáztuk a környéket, sehol nem volt. Kung Fu-s ismerőseink, barátaink között meg persze terjedt a hír. De azért senki nem gondolt rám negatívan, barátilag mondták, hogy a lehető legrosszabb helyen hagytam kint a biciklit, ugyanis a városrész, ahol az iskola van (Seacombe) történeten a legrosszabb környék egész Merseyside-ban és Wirral-ban. Nem feltétlen Budapest VIII. kerületét kell elképzelni, ott még nem tartunk, hogy a hátamat is figyelni kell, nehogy megtámadjon valaki, de többen is mondták, hogy lezárva sem biztonságos, mert késsel elvágják, vagy kinyitják a zárat. Ahogy írtam régebben, sok nő igen korán szül itt gyereket. Ennek egy oka van: Az állami támogatás. Itt ugyanis olyan szinten támogatják a gyerekszülést, vagy hogy minél több gyerek legyen, hogy 2-3 gyerek után többet kap az anya gyerek után, mintha dolgozna. Érzelmi nevelésről meg gondolom nem kell beszélni, mert kitalálható ezen okból kifolyólag nem nagyon van. Ráadásul sok nő egyedül neveli a gyerekét, konkrétan azért, mert az az apa, aki éppen becsúszott egy átmulatott éjszakán... Ez egy ilyen hely, és innen került ellopásra a biciklim. Mondjuk, tegnap hallottam, hogy állítólag valamelyik ismerősünk látott valakit azzal a biciklivel menni. Nem kis bátorság kell hozzá, meg kell hagyni.

Viszont tegnap nagyon kellemes meglepetés ért, nővéremnek az egyik barátnője, Lorraine, akivel már szinte testvérek, meglepett egy használt biciklivel. O_O Teljesen baráti alapon, hihetetlenül örültem neki, de ezer meglepettségemben csak azt tudtam kérdezni, hogy honnan van? Aztán viccesen rámondta, hogy túl sokat kérdezek. De annyit fél füllel hallottam, hogy az élettársának egyik ismerőse adta el neki olcsón. Úgyhogy vannak itt nagyon jó emberek is, a bicikli is teljesen jó, jó vele menni. Zár még nincs rajta, de erre nem egyet, hanem kettőt fogok venni, és akkor is le fogom zárni, amikor nyitom fel a fémredőnyt, és istenemre nem fogom többet elhagyni. Nagyon dühös voltam miatta magamra múlt héten. Aztán azzal nyugtattam magamat, hogy szeretek sétálni, és miért is ne (persze még ha nem is használják, nem hagytam volna itt nővéreméket bicikli nélkül), de azért bennem volt, hogy csak könnyebben jutok el Birkenhead-be, mert a sétát oda-vissza kell megtenni, és nincs annyira közel, meg ha nincs annyi időm, akkor csak gyorsabban jutok el oda, ahova szeretnék. Úgyhogy nagyon jó, hogy ismét van, és nem tudok eléggé hálás lenni érte.

Nincsenek megjegyzések: