2012. június 28., csütörtök

40000

Ma felnézek a blogra, és mit látok? Pont 40.000 látogató volt! Nagyon boldog vagyok, köszönöm szépen! ^_^

Ennek örömére megírom az egyik 12 éves kori elméletemet, melyről ma kiderült, hogy nagyon nincs úgy. Én végig azt hittem, hogy az ivory a fekete. Annak kapcsán merült ez fel, hogy itt volt ma bagszi, és vett egy zsemleszínű, és a fekete színű Labrador kutyát tenyésztés céljából. Már önmagában az poén volt, hogy arra kért, hogy maradjak csendben miközben elnevezi a kutyáját. Tőlem ilyet kérni... Na szóval, egyszer csak azt hallom, hogy "ivory". Én kérdezem, hogy fekete kutyádnak adod ezt a nevet? Nem, mondja. A világosnak. De hát az ivory az fekete. És akkor mondja, hogy az elefántcsont színű. Igen, tudom, pont azért. De az elefántcsont az világos. Na igen. Valamikor 12 éves korom környékén ismertem meg a híres Ebony & Ivory című dalt, és már akkor is érdekelt, hogy melyik-melyik, bár tudtam, hogy miről szól a dal. Na a lényeg az, hogy amikor megláttam, hogy az Ivory az elefántcsont, akkor lazán azt hittem, hogy az a fekete, mert: elefántcsont -> Elefántcsontpart -> Afrika -> Fekete. És akkor mondjátok, hogy nem jogos, hiszen Elefántcsontpart Afrikában van. És én békében éltem azzal a tudattal, hogy az Ivory a fekete, az Ebony pedig a fehér. És akkor nézzük meg, hogy mi az az Ebony. Ébenfa, ami sötét színű. Hát ez nagy zuhanás volt.

Egész jó volt egyébként, kipróbálta a Super Tennis-t. Jó nehéz, mi ilyen fej-fej mellett 6-6 után Tie Break-kel 7-5-re nyertem. És akkor nézem hírlevélben a Sparos akciós újságot, és látom, hogy zabpehely akciós lesz, és felszólalok, hogy "habpehely 40%-os akcióban lesz".

Egyáltalán nem vagyok fáradt.

Nincsenek megjegyzések: