2011. április 12., kedd

Új konzolbolt

Délután sétáltam a Teréz körüton, egyszer csak megakad a szemem az Oktogon környékén egy konzolbolton. Play Mania a neve, még soha nem hallottam róla. Bementem, egy elég kicsi alapterületű üzlet, de a játékválaszték... HATALMAS! Nintendo játékok tömkelegével, NES, SNES, N64, GC, Wii, GB, GBC, GBA, DS, mi kell még? Ja, hogy Virtual Boy. Az is van!!! Egy játékkal 38.000 forint. Csak tátottam a számat, hogy miket be nem szereztek. Azon vagyok meglepve, hogy ez az a konzolbolt, amiről bagszi többször beszélt, hogy most nyílik egy, de nem mertem volna megesküdni, hogy ez az, mert ahhoz képest akkora kínálatuk van, mintha már évek óta üzemelne. De ennyi NES játékot magyar üzletben még nem láttam. És mind a NES, SNES, N64 játékok 2-3000 forintok, de van GC játék is szép számmal, Wii játékok újonnan meg olcsóbbak. Például Super Mario Galaxy 2 csak 8.000 forint, míg a New Play Control: Pikmin 4.000 forint, és Wii Fit Plus kompletten 21.000 forint. Meg nagyon-nagyon sok konzol. Azt mondták, hogy Angliából szerzik meg akciók keretén belül a játékokat. Kell ennél több? És Wii Fites Wii pak is csak 48.900 Ft. Úgyhogy csak ajánlani tudom őket.

Ennyi ízelítő után beszéljenek a honlapjuk árai: http://www.playmania.hu

Nincsenek megjegyzések: