2011. április 8., péntek

Nintendo 3DS kilátásban?

Ma végre sikerült nyári gyakorlati helyet találni, ami hát ugye fontos, máskülönben nem folytathatom az iskolát. De aminek még jobban örülök, hogy júniusban lesz, így bőven lesz időm diákmunkát vállalni, így akár egy Nintendo 3DS-re is összedolgozhatom a pénzt. :) Ami azért nem 2 forint. Ma voltam a Tescóban vásárolni, és épp azon gondolkodtam el, hogy akár a Tescóba visszamennék dolgozni. A 3DS szentesíti a Tescót, na meg azért úgy érzem, hogy most már jól tudok kezelni bizonyos emberi butaságot. Talán írtam arról tavaly, hogy eléggé nehezen éltem meg lelkileg, hogy én hiába viszonyulok mindenkihez kedvesen, némely embertől nagyon nem ezt kapom vissza. De már akkor is elmélkedtem azon, de igazából csak nemrég tudatosodott bennem, hogy azért, mert ő tönkretette a saját életét, és frusztrált, attól még nekem nem kéne hagyni, hogy az enyémet is tönkretegye. Nem is fogom! És most, hogy nem akármi lebeg a szemem előtt, azért már nem is annyira vészes a pénztárosi munka. A Budapest Bank meg (az egyik fiókban töltöm le a gyakorlatot) nem hinném, hogy utána foglalkoztatna diákmunkásként a gyakorlati idő után. De azért jó érzés lesz majd szeptemberben kezembe fogni a saját 3DS-emet. :)

Na meg egy pár japán CD-t. Talán feltűnt, hogy újabban megint kitört rajtam az ALI PROJECT-láz, és már nagyon szeretnék tőlük egy pár eredeti kiadványt:

Albumok:

  • Soubikakei (CD + DVD)
  • Psychedelic Insanity
  • Han Shinnihon Shugi

Kislemezek:

  • Kinjirareta Asobi
  • Boukoku Kakusei Catharsis
  • Kotodama
  • Jigoku no Mon

Na persze, sajnos nem lehet egyszerre megvenni őket, hiszen darabját aranyárban mérik, de már egynek is nagyon örülnék. És egy pár CD, amiket még szeretnék:

  • Okui Masami: Self Satisfaction II
  • Yuuto Suzuki: Garden of Eden
  • Tomoe Ohmi: Girlfriend
  • Masaaki Endoh: Kankyou Choujin Ecogainder
  • Hironobu Kageyama: EVER LAST
  • ONE PIECE MEMORIAL BEST

Persze, csak szépen sorjában, bár ezek jelen pillanatban prioritást élveznek.

Nincsenek megjegyzések: