2011. április 18., hétfő

Diákmunka-özön

Bizony, nem csak kezdeti lelkesedés volt, hogy akár dolgoznék is a Nintendo 3DS-ért, de hogy ennyire hirtelen alakulnak a dolgok, az engem is meglepett. Múlt héten csütörtökön kértem iskolalátogatási igazolást, ma be is mentem a diákmunka szövetkezethez beiratkozni, elintéztem minden papírmunkát, utána bemegyek, hogy kapjak időpontokat, de már arra kértek, hogy ha egy mód van rá, már ma menjek be. Hát, gondoltam, jól van. Dolgom nincs, veszetegetnivaló időm szintúgy nincs, hát akkor csak hajrá! Nagy gondban voltak, mert több diák is lemondta, így nagyon megörültek nekem, hogy elvállaltam. Így hát, már ma bementem. Nem volt rossz. Most már tényleg másnak élem meg az egészet, meg hát, a cél szentesíti az eszközt. Persze az egészet nem csak a Nintendo 3DS-ért teszem, hanem egyfajta elfoglaltság. De tényleg nem olyan vészes. Ha a célra gondolok, akkor biza azért tudom csinálni. De először Wii Fitet szeretnék venni, és mivel a PlayMania-ban 20.900 Ft, de most nézem, hogy a Game Parkban is, 22.900 Ft! 5.000 forint akció. Na, akkor ezért elmennék oda. Azt majd meglátjuk, előbb legyen meg a munka gyümölcse. Úgyhogy jó most így.

Nincsenek megjegyzések: