2011. február 23., szerda

Sony CD-lejátszó


Amit múlt héten írtam, az mára megvalósult. Képet is tettem ki, minden rendben működik vele. A 19. kerületben volt a termék, úgyhogy személyesen vettem át. Kicsit meg voltam illetődve, hogy megadta a lakcímét, és az otthonában átvehetem, de úgy voltam vele, hogy ha neki megfelel, akkor nekem is nyolc. Elmentem érte 19 óra után, ahogy kérte, kicsit furcsa... Ilyen jellegű társasházzal még soha nem találkoztam. Kicsit megszeppenve mentem fel az emeletre. Becsöngettem, beengedtek, kipróbáltuk, átvettem, és elmentem. De eléggé kellemetlenül éreztem magam, mert ott a hölgy már az esti ruházatában csinálta a vacsorát, de úgy voltam vele, ha a srác ajánlotta fel az időpontot, hát nem én vagyok a hibás érte, ha rosszkor mentem. ^^' Visszafele elmentem a 99-es busszal a Határ útra, itt még elmentem az Europarkba, a Saturnba vettem ilyen 6,3 mm-ről 3,5 mm-re Jack-adaptert, aztán az InterSparba mentem vacsorát vásárolni, és jöttem haza. És kipróbáltam. Az Okui Masami: God Speed CD-jét tettem be, nálam ez az album 40/40-es, úgyhogy még szép, hogy ezzel avatom fel. ^^ Minden rendben van. Egyelőre beérem a fejhallgatós megoldással, most nincs is pénzem erősítőre, meg hangfalra, meg hely sincs neki. Majd, ha új albérletbe megyek. De nagyon kíváncsi vagyok, hogy szólhatnak az Okui Masami dalok igazi, Hi-Fi minőségben, biztos vagyok benne, hogy büntetni fog!

Nincsenek megjegyzések: