2010. március 28., vasárnap

Új nicknév

Mától a szinte már mindenhol használatos supermario4ever nevet fogom használni ebben a blogban. A Hungarian Link az a nagy Zeldás korszakból való, amikor még minden gondolatom a játékszéria körül forgott. De mától itt is ezt a nevet fogom használni.

Nagyon amúgy nem történt semmi, ma Mario Kart 64-eztem Virtual Console-on. Mentem egy pár Grand Prix menetet, meg láttam, hogy csak 2 pályán mentem Time Trial módban, így bepótoltam a többit is. Majd lehet, hogy írok időeredmény, ha majd jobb eredményeket érek el. Érdekes egyébként a Mario Kart 64-ben a Time Trial. Semmivel nem éreztem magam gyorsabbnak, mégis egyre jobb időket mentem. 2000-ben nagyon sokat nyúztam a játékot időmérő módozatban.

És végezetül egy új blogajánló. Szinte már mindegyik ember a társaságomból elkezdett blogot írni. Itt az új: Ragnaros blog.

Nincsenek megjegyzések: