2009. december 28., hétfő

Ami tudunk 1 fontért adunk!

Hát, végülis nem venném rossz néven, ha találnék még játékokat 1 fontért, mint például ma ezt:

Meglepett, amikor megtudtam, hogy csak ennyibe kerül. Érdemes szétnézni a cashconverters honlapján, mert a játékok nagyrésze extrém alacsony áron van. Csak egy pár új cím van eredeti árukon, de a jórésze 10 font alatt van.

Egyébként rengeteg emlékem kötődik ehhez a játékhoz. 1998-ban nyílt békéscsabán az első ilyen kölcsönző-konzolos üzlet, és helyben is lehetett játszani. Nintendo 64-en 2 játék ment állandó jelleggel: Mario Kart 64 és Goldeneye 007. És mennyit játszottunk vele. Aztán 2005-ben volt lehetőségem megszerezni a játékot (akkoriban annyira nem akartam, megelégedtem azzal, hogy ott játszhattam), azt is Angliában, de már akkor is 3 font volt. Majd én hülye, 2006. augusztus 29-én beadtam a Game Parkba (mondjuk jól megfizették). És most megint megvan, és most már végleg. Úgyhogy lesz miért elővenni a Nintendo 64-et otthon.

Nincsenek megjegyzések: