2009. január 9., péntek

Új zeldáról információk, valamint fejlemények a Minish Cap-ben.

A Gamer 365 lerántotta a leplet a legújabb Zelda játékról. Annyit már régóta tudtunk, hogy készül valami, meg hogy nagy változtatások lesznek. Úgy tűnik, hogy igazak a hírek. A Nintendo által kiadott sok oldalas szabadalom itt megtekinthető. Lényegében egy szoftver leírása van benne, de egyértelmű utalások vannak benne, hogy egy Zelda játékról van szó. A kép is ezt hivatott bizonyítani:

Sok oldalon keresztül olvashatunk információt a játékról, a játéktérről, és a menütervről például. Ebből kiderül, hogy igény szerint akár teljes fejezetek ugorhatók át. Még ami kiderül a honlapról, hogy lesz egy segítő tippeket adó rendszer. Ha valaki elakad, a játékban el lesz helyezve egy gomb, arra rákattintva lehet segítséget kérni. Alapesetben maga a játék adna segítséget, de tervben van, hogy felveszik más játékosok játékát, és azt is meg lehet nézni, hogy ők hogy oldották meg a rejtélyt. Ez jóformán a YouTube-ot helyettesíti. ^^' Lesz egy harmadik lehetőség is a Digest Mode. Amikor maga a gép veszi át az irányítást tőlünk, és segít továbbjutni, de mi bármikor visszavehetjük tőle, majd újra át lehet adni a gépnek a játékot. Egyenlőre ennyit tudni. Ha még csak ennyit tudni, akkor 2010. második felénél előbb ne várjunk megjelenést.

És akkor lássuk a Minish Capemet! ^^' Nem volt semmi ez a hegyen való mászás. Ha nehezen is, de rájöttem a lényegére. És sikerült bejutnom a 2. Dungeonba. Nem semmi ez a hely. Lehet vonatozni, vágányt váltani, komplett masinisztává válunk a Dungeon végére. Eszméletlen ötletek vannak a Minish Capben. Elgondolkodtam magamban, és rájöttem, hogy miért ennyire ötletes. Ahogy végiggondoltam az első 2 Dungeont, többször végig kellett járni ugyanazokat a helyeket, de másképp. Végülis maguk a Dungeonök nem is nagyok. Hiszen egy GBA kazettára századannyi memória fér rá, mint mondjuk egy GC lemezre. És maga a táj sem olyan nagy. Ezt különféle ötletekkel próbálták kikompenzálni. Ezért találták ki a Minish size-ot (vagyis extra kicsik lehetünk) mert így eljuthatunk olyan helyekre is, ahova nagyként nem. Aztán meg ez a vágányváltás... Másképp juthatunk el ugyanarra a helyre. Szerintem fantasztikus megoldás! A végefelé elakadtam, majd a mai nap folyamán utánanézek, hogyan lehet továbbjutni.

Más. Ahogy írtam korábban, minden erőmmel azon leszek, hogy ismertebbé tegyem a 2 kedvenc japán énekesnőmet. Effelé tettem egy újabb lépést. Ismertetőt írtam Okui Masamiról a Wikipédiára: http://hu.wikipedia.org/wiki/Masami_Okui. Ha gondoljátok, olvassátok el. ^^'

2009. január 7., szerda

Túl a forrásvízen

Örülök, hogy valakit Zelda fanná tudtam tenni. Az egyik barátom, Csabi vett a Game Parkban Minish Capet. Ez az első Zeldája. Az érdekesség a dologban az, hogy azt a Minish Capet vette meg, amelyiket én adtam be. Jelzem: 3000 forintért vették be, és ő 6900 forintért vette meg. Meghagyta a mentésemet, de természetesen csinált saját mentést, és már továbbjutott benne. Már a 2. dungeon is kész neki. Azt mondta nagyon tetszik neki.

Kezd kissé problémássá válni a Minish Cap. A Crenel hegynél (ha jól emlékszem, így hívják) eléggé nehézkes volt a továbbjutás. Ez a második a játék a Four Swords Adventures után, mely a Link to the Past után nem jelzi, ha lehet robbantani valahol. Csak úgy jöttem rá, hogy Csabi megmondta, hogy hol kell robbantani. De mondta, hogy ő is nagyon nehezen jött rá, hogy egyáltalán lehet robbantani. Aztán azt is ő mondta, hogy a Gust Jarral be lehet szippantani azokat a szúrós fehér izéket, azalatt rejtőzik az a lyuk, ahol össze lehet esni. Mondjuk erre magamtól is rájöhettem volna. Majd kicsiként kell elhurcolni a növényt be a lyukba, és megöntözni vízzel. De nem akármilyen vízzel. Forrásvizet igényel, ami zöld színű. Vissza kell menni, és egy rejtett helyen van a zöld víz. Oda is elég nehéz eljutni. De sikerült, és szereztem forrásvizet, és megnőtt a virág. És akkor végre fel tudtam mászni. Egy olyan helyre jutottam el, ahol még nem jártam. És lemerül a GBA SP-m! -_- Még szerencse, hogy mentettem mindenhol. Már láttam, hogy pirossal világít a kislámpa, tehát várható volt, hogy lemerül. Most töltőn van, úgyhogy ha feltöltődik, valszeg folytatom.

2009. január 6., kedd

Bűn-e végigjátszást nézni, segítséget kérni?

Kétségtelen, hogy nagyon sokat változott a játékvilág az elmúlt 20 év alatt. A régi NES-es, SNES-es időkben mindenki a maga erejével vitte végig a játékot, legfeljebb ha átment barát, együtt oldották meg a rejtélyeket. Ezekben az időkben is sok titok volt egy-egy játékban, és mivel csak a saját szürkeállományunk volt segítségül, ezért előfordult, hogy egy-egy játék végigvitele hónapokba telt. De ma az internet terjedésével, és az, hogy a végigjátszások kint vannak, mára jelentősen lerövidült egy-egy játék végigvitele. Arról nem is lelkesedve, hogy manapság már internetes fórumokon is szokás segítséget kérni. Joggal jöhet a kérdés, hogy rossz dolog segítséget kérni? Az ellentábor azt mondja, hogy könnyelmű játékos, és nem veszi komolyan az egészet, és rengeteg élménytől fosztja meg magát az, aki segítséget kér. Például a felfedezés élményét, meg az, hogy magától jön rá a dolgokra. A másik oldal meg azt mondja, hogy inkább nézzen utána, hogy mi a teendő, minthogy félbehagyja a játékot. Hát igen. Korábban olvastam egy statisztikát, miszerint a megvásárolt játékok 80%-a végigjátszatlan marad. Ez hatalmas arány. Ki tudja miért. Vagy mert tényleg elakadt, vagy mert egyszerűen lusta elővenni, vagy megunták.

Én azt mondom, hogy egyáltalán nem szégyen segítséget kérni, inkább nézzen utána, minthogy feladja. Én mindig úgy szoktam csinálni, hogy ha elakadok, akkor körbenézek, és ha végképp nem találok megoldást, akkor vagy a GameFaqsot, vagy a YouTube-ot veszem elő segítségül. És mindig csak azt a pillanatot nézem meg/olvasom el, ahol épp elakadtam, a többire meg próbálok rájönni. Így általában tovább tudok jutni.

2009. január 3., szombat

Sikeres továbbjutás.

Nos, azt hiszem, hogy a Minish Cap, az élvonalban lesz számomra a Zelda játékok között. Tisztára azt az élményt adja, mint a Link to the Past. Tehát, nem bántam, hogy elakadok, nézelődtem, járkáltam erre-arra, és csak megtaláltam a megoldást. Azt hiszem, hogy azt nevezhetjük igazi játéknak, amiben, ha elakad is az ember, akkor nem azon van, hogy megoldást keressen az interneten, hanem szétnéz, és majd megtalálja a megoldást. Az út alatt össze is gyűjtöttem 4 szívdarabot, és most már 5 szívvel folytatom az utat. Itt is van egy Ocarina of Time-hoz hasonló verseny, hogy össze kell szedni az elkóborolt tyúkokat. Itt 25 mp alatt kellett 2 tyúkot összeszedni. Ez sikerült, és a csaj adott 20 rúpiát. És ki is lett akasztva a számláló, mert első ízben csak 100 rúpia lehet nálam. Aztán gondolom ez majd növekedni fog. Úgyhogy nem is erőltettem meg magam, amikor arra kért, hogy 25 mp alatt 3 tyúkot kell összeszedni, mert azért nyilván több pénzt adna, és már egyet se tudtam elfogadni. Most a hegynél vagyok, itt mentettem el, majd kíváncsi leszek, hogy ma mire megyek.


2009. január 1., csütörtök

Az új év

Hát átléptünk 2009-be. Szerintem nagyon jó év elé nézünk! Olyan nagy szilveszterem nem volt. Éjfél után 10 perccel mindenki ment aludni. -_-' Én nem voltam fáradt, ezért zenét hallgattam. Végighallgattam Megumi Hayashibara SHAMROCK és SpHERE albumait. Komolyan mondom, ez a 2 album annyira jó, hogy az már büntetőkategória! Utoljára (és először) a Wind Wakerre mondtam azt, hogy annyira jó, hogy ez már alkotmányellenes. Amikor kipróbáltam. Amikor végighallgattam ezt a 2 albumot, akkor döntöttem úgy, hogy ezt az Istennőt én világhíressé teszem a magam erejével amennyire tehetem. Végülis ott van a YouTube, ott van a website, majd még kigondolok dolgokat, hogyan tehetem ismertté őt. Megumi a karrierjének elején azt nyilatkozta, hogy szeretné a dalaival átadni azokat a pozitív érzéseket, szemléletet, amit ő érez. Elhiszem neki! Soha életemben nem hallottam még egyetlen olyan előadót, együttest, amelyik ennyire hitelesen adja a pozitív látásmódot, a boldogságot, és a szertetet! Úgyhogy jó évem lesz. ^^

Amúgy ma is Zeldáztam, nem is akármivel! :-O Kipróbáltam az Oracle of Seasonst! Elsőre tetszik, csak így látatlanban azt nem értem, hogy a grafikai szintje miért állt meg a Link's Awakeningnél, amikor a játéknak (tudtom szerint) nagyobb memóriája. Na majd még jobban kivizsgálom. Amúgy tetszik a játék. ^^

Meg Minish Capeztem is. Végigvittem az 1. Dungeont a Deepwood Shrine-t. Rém könnyű volt az óriás chuchu. Csak ki kellett vinni az egyensúlyából, és a megfelelő helyen megkardozni. És most értem el oda, ahol a múltkor elakadtam. Majd holnap tüzetesebben korbenézek, hátha sikerülni fog továbbjutni.

2008. december 31., szerda

Évértékelő beszéd 2008

"Ahogy azt a Móricka elkérdezi: Nem ugyanaz az óév, mint az újév!
Hamarosan itt az újév! 1995 ezer!
Meghiszem azt! Éjféltől már zongorázik a különbség!
Nem félek, amíg engem látsz!"

Ahogy azt a L'art Pour L'art Társulat Besenyő családja elmondta 1994. december 31-én. Nagyon bírom a humorukat! ^^' De ha mai színekben vetítenénk, hamarosan itt a 2009 ezer! És hogy milyen volt 2008? Nagyon jó volt! Mindenképp vízválasztó év volt. Idén január 25-én jöttek a Zelda játékok, március 5-én megkaptam a Wiit, amivel nagy álmom teljesült. Aztán nyáron megtapasztaltam milyen hosszútávon egyedül lenni, magamról gondoskodni, majd kimentem Angliába. Majd jött a főiskola. És az is fontos elem, hogy idén rekordösszeget költöttem (nyáron elsősorban) játékokra. Nagyon ritka az ilyen, de most kivételesen megadatott. Dióhéjban ennyi volt nekem a 2008-as év. Nagyon tanulságos év volt! Többször belegondoltam abba, hogy gyerekkoromban én is azt gondoltam, hogy de jó lesz majd 18 évesnek lenni, amikor már mindenki felnőtt, meg hasonlók. Közben azért most, 22 évesen is mennyit tanul az ember, és mennyit változik. Mindazonáltal, hogy nagyon jó év volt, értek rossz dolgok is, de idén tanultam meg azt, hogy a negatív eseményeket nem úgy kell felfogni, mint egy tanulság, amiből tanulni kell, és nem feltétlen kell szégyellni, hogy ha valami rossz történt meg velünk, hanem tanulni kell belőlünk. Mert ugyan nem lehetünk tökéletesek, de a tökéletességre törekedni kell. Csak így lehet pozitívan látni a dolgokat, és így lehet az ember boldog. Többek között erre is rájöttem a Zelda játékokból. Én tettem újévi fogadalmat, de hogy mit, az maradjon meg az én titkom, hátha így nagyobb az esélye annak, hogy bejön! :-O

És akkor nem maradt hátra, minthogy Boldog új évet kívánjak minden Zelda rajongónak! Játszatok sokat, és remélem mindenkinek egy kicsit jobban sikerül a 2009-es év, mint ahogy eltervezte!

2008. december 30., kedd

Új Minish Cap!

Na, hát meglett a Minish Cap, de sajnos nem ment minden gördülékenyen. Szívesen leírom a történetet, de azt szeretném előre leszögezni, hogy nem akarom rossz színben feltűntetni a Game Parkot, mert alapból egy nagyon jó hely, az eladók meg nagyon korrektek. Csak most... Inkább menjünk bele.

Bementem a Game Parkba, az előre kigondolt tervvel, ahogy azt korábban megírtam. Már akkor éreztem, hogy baj van, amikor láttam, hogy nincs fóliás Minish Cap, csak egy kibontva, és kissé használt állapotban, ugyanúgy 7990 forintért, mint a fóliás. Beszélek az eladóval, megmutatom neki a doboz nélküli Minish Capemet, meg a doboz nélkül NES Classicsos Zeldát. Megkérdezi, hogy miben állapodtunk meg? Mondtam, hogy csak a Minish Cappel 5000 forint ráfizetéssel. Hívja a főnököt, de nem tudja elérni. Ezért magában kigondolja, hogy jöhet mindkét játék, de 4000 forintot kell ráfizetni. Ahhoz képest, hogy én 2-3000 forint ráfizetésre gondoltam, egy kicsit meglepett... Jött velem az egyik barátom, bagszi is, azt mondta, hogy ha már idáig eljöttünk, akkor menjek bele. Nagyon tanakodtam. Az, hogy nincs rajta a fólia, az nem olyan nagy baj, csak az, hogy ugyanazon az áron van. Mindegy, belementem. Amúgy azt mondta az eladó, hogy azért csak 1000 forintot számol fel a Zeldáért, mert fóláis NES Classicsos játékok 2000 forintok. De az a 2 fóliás játék a Donkey Kong és a Pac-Man. És én ezzel tisztában voltam, és tudtam, hogy a NES Classicsos játékok 2000 forintok, de azért reméltem, hogy maga a Zelda név feldobja az értékét. Gyakorlatilag vehetjük úgy, hogy vettem egy Minish Cap dobozt, meg leírást 4000 forintért. Mindegy, megvan, és ez a lényeg. Nagyon szépen mutat itt. ^^ Egyébként miután kimentünk bagszi elmondta, hogy még jól jártam, mert egy másik barátja (aki az én barátom is) szintén cserélni akart a Game Parkban, ugyancsak 2 játékot akart beadni, de azt mondták neki, hogy egy cserére, csak 1 játékot számítanak bele. Na ez sem volt semmi... 2006. augusztus 29-én voltam Pesten, összegyűjtöttem a nem kelendő játékaimat (volt, vagy 4-5) és mindegyiket beszámította. Soha nem felejtem el, hogy meglepődtem, amikor mondta, hogy 12000 forintot számol fel a játékokért. Nagyon jónak tartottam. Azért mondom, hogy tudnak nagyon jófejek is lenni. De ez is jó. Az a lényeg, hogy megvan. És így néz ki az új Minish Cap:

Érdekességképp csináltam még egy pár képet. Most, hogy kompletten megvan mind a 4 GBA-s Zelda, csináltam képet róluk:

Itt vannak a 250 csillagos képek is. Nagyon jól mutatnak egymás mellett:

És akkor véget ért 2008. Az év elején volt 1 Zelda játékom, a Link to the Past, mostanra lett 14. A statisztika a következő:
10 játék kompletten megvan.
1 játéknak nincs leírása. (Link Awakening DX)
1 játéknak nincs doboza. (Link to the Past)
2 játéknak csak maga a kazettája van meg (The Legend of Zelda, Majora's Mask)
Így néznek ki képen:

Mi tagadás, nagyon büszke vagyok rájuk. Ez 1 év gyűjteménye.

Közben megnyílt az egyik barátom, Sylar blogja, akiről már szintén írtam, hogy ikonokat tervez készíteni. Ezt mától tervezi csinálni. A blog itt érhető el: http://iconfactory.wordpress.com/ Másoknak is csinál ikonokat, úgyhogy valakinek különleges kérése lenne hozzá, akkor lehet hozzá fordulni a blogjában megadott elérhetőséggel. Érdemes megnézni, mert kezdő létére jókat csinál.

2008. december 29., hétfő

Új nap virradt ránk!

A 6. BigN találkozó napja. Itt aludtam bagsziéknál. Én már fél 7-kor keltem fel, ők még mindig alszanak. Még egy kicsit készülődök, aztán megyek egy kicsit Mario Kart Wiizni online. Most nem is írok sokat, mert nincs bedugva a hálózatba V-ADi laptopja (innen írok) és hamarosan lemerül.

Akkor megpróbálom az üzletet a Game Parkban. Sok jót remélek. Jelentem, nincs végigjátszva a GBA-s első Zelda. A 6. Dungeonig vittem el. Azok a Wizzrobe-ok nagyon megszenvesztettek.

Egyébként tök menö, hogy nem kellett korán kelni, mint amikor otthonról vonatoznék fel Pestre, és még írni is van időm! Most átpakolok minden olyan cuccot, amit vinni fogok egy táskába, és aztán Mario Kart Wiizek egy kicsit.

2008. december 28., vasárnap

Na, most mitévő legyek?

Örül a kedvem, ma felutazok Pestre, és 30-áig ott maradok. ^^ Mivel 29-én téli BigN tali (ez szám szerint a 6.) és 30-án meg pokétali. Mivel ez lesz a 20. a szervező, bagszi nagy meglepetést ígér. Én tudom mi az, érdemes lesz feljönni. ^^ Akit érdekel: 2008. december 30. kedd, 10 óra WestEnd City Center. Részletekről itt olvashatsz. És már ma felutazok, mert bagszi és V-ADi is ma mennek Pestre, és megbeszéltük, hogy velük megyek. És náluk töltöm az estét. És ami miatt bajban vagyok, az a következő:

A V-ADi rábeszélt, hogy rakjam fel a Wiimre a Homebrew Channelt. Nem vagyok híve a wareznak, mégis megkérdeztem, hogy mit tud. Ingyen Virtual Console és WiiWare játékok, GC memória átmentése SD kártyába, lejátsza a DVD lemezeket, chip nélkül lejátsza a másolt játékokat, régiómentessé teszi a Wiimet, stb. Mi tagadás nagyon csábító. Igaz, hogy azt hangoztatom, hogy mindig fizessük meg a játékért a pénzt, mert csak így látjuk az értékét, de ingyen játékoknak még én sem tudok ellenállni. ^^' És egyszer összegeztem magamban: Annyi VC játékot szeretnék, hogy legalább 8 Wii Points Cardot kell vegyek, és ebbe még nincsenek benne a WiiWare-ek. Aztán: GC memória átmentése SD kártyába. Nekem ennél több nem is kell. Nincs már több hely a GC mem.kártyámon, és nagyon szeretném végigvinni a Wind Waker mellé járó OoT-t és Master Questet. Lejátsza a DVD lemezeket. Szükségtelenné teszi a DVD lejátszómat, ha tényleg lejátszik ezek után (szinte) mindent, bár ebbe az elméletbe még nem mernék fejest ugrani, de kétségtelen, hogy nagyon csábító. Pláne, ha a CD lemezeket is lejátsza. Wiin fogom hallgatni az eredeti Okui Masami CD-imet! :-O Chip nélkül lejátsza a másolt játékokat. Talán ez szorul részemről a legnagyobb magyarázatra. Én a konzol warezt egy valami miatt nem szerettem, de nagyon: Az, hogy ki kell süttetni a chipet, ami meggátolja a másolt játékok beolvasását. Nem egy gépről hallottam, ami belső beavatkozás hatására tönkrement. Én magát a warezt ítélem el, a warezolókat nem. Mert valljuk be, az olvasók többsége (mint ahogy én is) nem vagyunk gazdagok, viszont emiatt nem szeretnénk megfosztva lenni a játékoktól. Én ezt a messzemenőkig megértem. Ezért másoltatunk. Na már most, én zenei téren úgy csinálom, hogy általáben letöltök egy albumot, és ha nagyon tetszik, megveszem eredetiben. Ha a HB Channel valóban beolvassa a másolt játékokat, hasonlóképp tennék én is. Wiihunon egy fórumozó nagyon jó gondolatot írt erről. Nem szó szerint idézem, de a lényeg a következő: Rengeteg sok játék van, és az ember nem tudja, hogy melyiket érdemes megvenni eredetiben. Így lehetősége van arra, hogy kipróbálja a játékokat, és ha tetszik, akkor megveszi eredetiben. (Ha van rá pénz természetesen) Én is így gondolkodnék. Tényleg, ha bemegy egy konzolüzletbe, mondjuk a Game Parkba, akkor látja, hogy mennyi játék van Wiire, sőt ugye nyáron meséltem, hogy Angliában, a Gamestation shopban annyi Wii és DS játék van, hogy komolyan... Ennyi játékot egy helyen még életemben nem láttam. És akkor az ember ugye jár a boltban, nézegeti ezt a játékot, azt a játékot, és azért megfogant benne a gondolat, hogy ez most megéri? Na ezért megértem a warezolókat. És ha fel lesz téve a Homebrew Channel, akkor teret engedek a másolt játékoknak, DE!!! Eredeti játékokat ugyanúgy fogok venni, és ha egy-egy játék nagyon megtetszik, akkor megveszem eredetiben is! Azokra nem sajnálom a 11-12000 forintot. És az utolsóó érv a Homebrew Channel mellett, az a régiómentesítés. Na igen, ha egyvalami miatt irigylem a PS3-at, akkor az a régiómentesség. Meg ezzel azt is megtehetem, hogy ha Japánban egy játék jóval előbb jelenik meg, mint itt, akkor már kipróbálhatom. Emlékszem, amikor márciusban megjelent Amerikában a Super Smash Bros. Brawl, így tudtuk akkor kipróbálni.

Csak egyetlen egy félelmem van: A BigN fórumon elolvastam, hogy mi kell ahhoz, hogy a gépemen fent legyen a Homebrew Channel, és túl sok minden! T_T Mindenek előtt kell egy The Legend of Zelda: Twilight Princess mentés. Ugyanis ez nem más, mint egy Twilight hack. És ezt át kell rendezni, a mem. kártyámat meg kell formázni valamilyen módon (nem mindegy, hogy hogy) arra rátenni bizonyos fájlokat, stb, stb. Bele is kavarodtam. De a vége ijesztett meg: A készítők nem vállalnak felelősséget a Wiiben keletkezett kárért! Hát köszönöm szépen! T_T Már szinte sírva könyörögtem anyámnak, mire megkaptam 2008. március 5-én a Wiit, és ezt így olvasni, hogy egy csapásra tönkremehet! T_T Mondjuk lehet, hogy arra gondoltak, hogy ha valaki nem az előírás szerint rakja fel a Homebrew Channelt, akkor bajt csinálhat a Wiivel, de akkor is! Én azt érzem, hogy túlzottan könnyű hibázni. Ezt még megbeszélem a V-ADival, nehogy 60000 forint tartozást halmozzon fel magának. -_-'

Egyébként még tegnap összepakoltam a mai útra. Ennyi cuccot még nem vittem Pestre, mint amennyit most viszek. 2 hátizsák, meg egy erős szatyor telepakolva. Viszek karácsonyi ajándékot egy pár emberkének, szóval a mikulás szerepét fogom elvállalni. -_- Csak nehogy valaki rám szóljon az utcán, hogy "Fiacskám, a repülőtér nem arra van!"

Tegnap eltettem az SNES-emet. Tök jó volt karácsony alkalmávól Super Mario All Starsozni, meg Zelda Link to the Pastezni németül. Szerintem jó németül játszani. Viszont aki finnyás a német játékokra, annak mondom, hogy esetleg eredetiben akarja játszani a Link to the Pastet SNES-en, az Magyarországon csak német nyelvű játékot talál. De érdemes.

2008. december 25., csütörtök

15 éves a Super Nintendóm!

Pontosabban már elmúlt.^^ Ugyanis 1993. december 21-én kaptam meg a Super Nintendo gépemet.

Érdekes története van, mert eredetileg mindenképp megkaptam volna karácsonyra akkor, de emlékszem, aznap volt az Elektor Kalandor utolsó műsora, amiről már írtam korábban, akkor mutatták be Super Mario All Stars játékot (mai szavakkal élve bundle) is tartalmazó Super Nintendót. Ekkor találkoztam vele először. És hát ahogy játszottak vele, az engem lenyűgözött. Maga a játék, az egész megjelenítése. Emlékszem, mondtam anyámnak, hogy nagyon szeretnék egy ilyet. Egy kicsit transzban voltam, úgyhogy nem a legnyugodtabb hangnemben beszéltem róla, ezért már december 21-én átadta. Nem kicsit lepődtem meg 7 évesen, mert annyira úgy éltem meg az egész SNES-es bűvöletet már akkor, hogy egy elérhetetlen álom. Iszonyatosan boldog voltam. Persze a testvéreim nem örültek, hogy korábban megkaptam az ajándékot. ^^' De hihetetlen élmény volt játszani vele.

Találtam még régebben egy weboldalt, pontosan már nem tudom mi a címe, ahol képpel illusztrálva volt rengeteg SNES bundle. 90 ilyen képet mentettem el, most, ahogy nézegettem, annyira olyan érzésem volt, mintha újra 1992-1994-ben lennék. Egy pillanatra minden visszaállt körülöttem a lelki szemeim előtt. Hatalmas élmény volt. Pontosan olyan képet nem találtam, amilyen SNES dobozom van, de ehhez nagyon hasonló:

Végülis ugyanolyan az enyém, mint ez, csak nem spanyol nyelven vannak ráírva a dolgok, hanem németül és franciául. Ezért van az, hogy a Super Nintendo és a Super Mario All Stars karácsony elengedhetetlen játékai számomra. Most épp Okui Masami 1. albumát hallgatom. Szerintem, ha lejár, akkor összerakom az SNES-emet, és játszok egyet ezzel a csodajátékkal. ^^

Egyébként a The Legend of Zeldával is jól haladok. 5 dungeon kész, de mintha nehezebben menne! T_T Már most többször haltam meg, mint 3. végigjátszás alatt.