2015. november 18., szerda

Néhány régi Garfield képsor - 9. rész

Jó régen volt már Garfield, egyáltalán ritkán írok. No hátha most nagyobb kedvem lesz, igyekszem felrázni magam. Most íme néhány Garfield, hiszen belőle sosem elég.

Van úgy, hogy a macska elfelejti tenni a kötelességét.

  • Ha van macskád, a szőre bárhol lehet.
  • Mindig, amikor eszek, találok macskaszőrt a kajámban. Hadd mutassam meg.
  • Tudom, hogy itt van valahol.
  • NEM TUDOK ENNI, AMÍG NEM TALÁLOM MEG AZT A SZŐRT!
  • De buta vagyok, elfelejtettem oda tenni.

Ha nincs más megoldás...

  • Hoppá, eltörtem Jon antennáját.
  • Egy kicsit jobbra, Garfield.

Az a fránya hétfő, amikor minden Garfield ellen fordul.

  • Utálom a hétfőt.

Szeretnénk, ha ugyanígy helyettesítenének a munkahelyen is mi?

  • ROAR!
  • Garfield beteg ma reggel, és megkért, hogy helyettesítsem.

Az biztos, hogy Jon kitartóságára nem lehet panasz.

  • Ül, Ubul. Ül a fiú
  • GYERÜNK! ÜL!
  • Sok sikert Jon.
  • Ubulnak három év kellett, hogy megtanuljon lélegezni.

Na ezt magyarázza ki valaki.

  • ZZ
Csörrr
  • Gyere ide te kis... És letépem a karjaidat!
CSÖRRR
  • Gondolom, van rá magyarázat.
  • Óvatosan, Jon! Ezek párban utaznak!

Ha Jon beveti trükkös énjét, mindennél menőbbnek tűnik.

  • HÁÁÁ!
  • Itt az idő lefeküdni.
  • Mi a...?!
  • Z
  • Oké, Ubul, gyere ki és nézz szembe a tényekkel.
  • Fejezd be! Próbálok egy kicsit aludni itt.
  • Egy pont a nagyfiúnak.

Valljuk be, Garfield-ék tudják, mitől szép az élet.

  • Miről szól az élet?
  • Alvásról és evésről.
  • Éhes vagyok.
  • Z

Még véletlenül se jusson eszébe.

  • Aludj békében Ubul!
  • Még véletlül se gondolj vámpírokra...

Még egy kevés van az őszből, annak emlékére.

  • Szeretem az évnek ezen szakát.
  • A színek...
  • A ropogós reggeli levegő
  • És a levelek
  • Szeretem a hangját, amikor rálépek.
  • Bármit szeretek, ami a burgonyachips-re emlékeztet.

Minden kívánság ilyen gyorsan teljesüljön.

  • Bár lenne egy mottóm.
  • Ez az!
  • "Bár lenne egy mottóm"
  • Fülbemászó

Az ilyen nagyon megnevettet.

  • A vacsora késni fog.
  • Rendben.
  • Utolsó szó jogán?

CSÖRRR!

  • Téged keresnek.
  • Mondtam neked, hogy soha ne keress itt!

Csak egy szavába kerül, és Garfield máris intézkedik.

  • Milyen unalmas nap.

A mókamesterek soha nem pihennek.

  • Hello?...Nem, most ébredtem fel.
  • Rendben van, megkeresem.
  • Liz nem találja a sminkkészletét.
  • Mi nem láttuk!!!

Nincsenek megjegyzések: