2015. július 31., péntek

Néhány régi Garfield képsor – 2. rész

Amik szintén nagy kedvencek.

Az elsőt inkább azért szeretem, mert annyira aranyos, ahogy Garfield a kezében tartja a kávés bögrét.

- Szeretlek kávé; beragyogod a napomat.
- Örömet okozol nekem, annyira szeretlek.
- Hogy az idegeim nem szeretnek, de hát mit tudnak ők?

Hát igen, ugyanígy tartanék a kezembe kólás üveget, és ódákat zengenék róla. Ugyanezt mondanám én is, hogy az idegeim nem szeretnek? De hát mit tudnak ők? Ne is foglalkozz velük. Minden probléma meg van oldva.
Egyébként az SG fórumra raktam ki először, ott hívták fel a figyelmemet arra, hogy rímel a szöveg. Mondtam is nekik, nyugodtan találjanak ki ők rá valami rímet, nekem ahhoz nincs érzékem.

A másik az evéssel kapcsolatos:

- Garfield, nem lennél ennyire kövér, ha a szemeid nem lennének nagyobbak, mint a gyomrod.
- EZ CSAK EGY MONDÁS!

Ezt magyarul is használjuk, amikor azt mondjuk valakire, hogy nem éhes, csak a szeme kívánja. De hogy Garfield élete még szebb legyen, óriásira nyújtja a szemét, indokolván, hogy miért is eszik ennyit.

Ezen betegre tudom nevetni magam:

- Garfield, ha továbbra is ennyit eszel, ki fogsz pukkadni.
PUKK!
- Ok, ki rázta fel a szénsavas üdítőt?

De hogy maradjunk az evésnél, Garfield arra is jó példa, hogy minden csak nézőpont kérdése:

- Garfield, akkora a súlyod, mint Ausztráliáé!
- A kisebbik kontinensek egyike.

Erre már nem is lehet ellenérvet mondani.

Hogy maradjunk továbbra is az evésnél, Garfield szemétkedésben nem ismer határokat:

- Minden, amit akarok, az az igazságos bánásmód.
- Hát olyan sokat kérek én?
- Szóval hogy jössz te ahhoz, hogy két sütid van, nekem meg egy?

Garfield tekintete mindent visz.

A következő képsornál meg higgyük, hogy ez csak a macskák kis százalékára igaz:

- NE HAGYJ ITT JON! MAGÁNYOS LESZEK NÉLKÜLED!
- Már megtöltöttem a kajás tálkádat.
- Kishíján bolondot csináltam magamból.

És persze a macskákat is eléri az öregedés:

- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
- JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJ!
- HÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁH!
- Megtalálta az első ősz szőrszálát.

Imádom, amikor Garfield megjárja:

- Örülök annak, hogy nem kutyaoltást fogok kapni.
- Én csak egy pici macskaoltást fogok kapni, de neked kutyaoltást kell kapj.
- A kutyaoltás tűje ilyen hosszú és igazán vastag.
- KÖVETKEZŐ!
- Ok, adjuk be először a kutyaoltást.
- Ugye,  hogy nem is fájt?
- És most a macskaoltást.
- Legbelül üvöltök.

Meg azért Ubult se kell félteni, megvan a magához való esze:

A maiak rajzolása másabb, letisztultabb, de poén minőségében nincs változás:

- Tényleg megválasztottak Anglia királyának?
- GARFIELD! MEGVÁ...
- Doki bátyó, te vagy az?
- Tegye le, őfelsége!

Íme az utolsó, Garfield mindent megtesz annak érdekében, hogy Jonnak jobb legyen.

- A háziállatok képesek enyhíteni a stresszt.
- LAZÍTS!
- Csak hívjatok Zen mester G-nek.

Nincsenek megjegyzések: