2009. szeptember 9., szerda

Today & Tomorrow Channel

Új Wiis Channel érhető el mától, mellyel megtudhatjuk mit jósolnak nekünk a csillagok. Igen, egy horoszkóppal foglalkozó channelt kaptunk, már amikor megtudtam, hogy mi ez, tudtam, hogy nem kell nagy dologra számítani. Letöltöttem, és nem ért kellemes csalódás. Beállítjuk a Miinket, aztán megadjuk a születési időnket. Ezután megkapjuk a szerencserátánkat, és ezt 5 részre "bontva" szerelem, munka, tanulás, kommunikáció, pénz. Mindegyik témában kapunk egy-egy jótanácsot. Aztán megkapjuk az aznapi szerencseszínünket. Lényegében ennyi az egész, de vannak még extrák is. Kérhetünk jótanácsot affelől, hogy mit együnk ma, mivel töltsük el a szabadidőnket, és hogy milyen házimunkát végezzünk el. És ennyi. Bár azért viszonylag jól van animálva. Amikor nagy a szerencserátánk, akkor a Miink örül. Valamint, amikor tanácsot kérünk, hogy például mit együnk, akkor a Miink elkezd az üstbe dobálni mindenféle ételeket, meg evőeszközt, aztán egy ilyen táncot jár, és kiadja, hogy mit tanácsol enni. És ugyanígy a szabadidősnél, és a házimunkásnál is, csak tematikus dolgokat dob be az üstbe. Aranyos, de ettől nem lesz több a Wii. Még szerencse, hogy ingyenes, szerintem ezt az egészet csak poénnak szánták. Bár a zene nekem tetszik.

De ha már horoszkóp, nekem felemás a véleményem a témáról. Ami az újságokban van benne, azt hülyeségnek tartom, de abban látok logikát, hogy a csillagjegyekben rejlenek jellemek. Szinte mindenhol ugyanazt olvastam, és akiket ismerek emberek, szinte mindenkire jellemző volt az. Szóval ebben van valami, de az újságokban levőket max. poénnak olvasni jó. A Channel meg poénnak nem rossz, de sokat senki ne várjon tőle.

Nincsenek megjegyzések: