2009. szeptember 2., szerda

Füstbe ment Project

Néha komolyan azt érzem, hogy valami isteni erő akadályozza meg, hogy a wareznak bármilyen módját is alkalmazzam. Már ha az emulátor is idetartozik. A következő történt: Felvettem a kapcsolatot azzal a vietnami sráccal, akiről írtam az Animecon élménybeszámolós postba (kettővel lejjebb). Hogy játszak vele emulátoron keresztül neten. Ehhez szükség van egy Project 64 1.6k programra, itt lehet szerverekre kapcsolódni, és játszani online. Mivel sem nekem, és sem neki nem volt még online tapasztalata, ezért mindketten utánanézni, hogy kell jól csinálni. Elég sok hiba volt időközben is önhibánkon kívül. Csatlakozás, lefagyó program, de a legnagyobb hiba az volt, hogy nem látta a játékot az én programom. Ezt nem értettem, hogy miért, pedig oda tettem be a Super Smash Bros. játékot, ahova kell, hogy lássa. De így sem sikerült, így végül feladtuk. Másnap utánanéztem jobban, és ráébredtem, hogy az a baj, hogy Vistám van, és az elvileg nem kompatíbilis a Project64 1.6k ezzel az operációs rendszerrel. Nekem elvileg a Project64KVE program kell. Kerestem, hogy hol tölthetem le, de nem találtam meg sehol. De ez még nem minden. Másnap beszéltem vele, és azt mondta, hogy kipróbálták ő és testvére a játékot online, és elvileg ment, de mást láttak. Emlékeim szerint az egyik Foxszal volt, míg a másik Kirbyvel. No most Kirby helyén az ellenfél Pikachut látott. A mozgás minden ugyanaz volt, csak karaktercsere állt be. Érti ezt valaki? Egyszerűen el nem tudom képzelni, hogy ez mitől lehet.

Nincsenek megjegyzések: