2009. július 6., hétfő

Mario Kart Wii teljesítmények

Piros betűs nap ez a mai a Mario Kart Wii szempontjából. Ugyanis sikerült elérnem az összes Grand Prix futamon legalább az 1 csillagos minősítést, így már online is 1 csillag van a nevem mellett. Szegénység, ide vagy oda, jó érzés ott látni az egy csillagot, régi Gamer vágyam volt kihozni az egy csillagos minősítést. Érdekes, nekem nem is volt annyira nehéz, és idegölő, mint ahogy azt egy pár embertől hallottam, hogy megviselte őket, mire elérték az egy csillagot. Az 50 és 100cc simán ment, erre számítottam is, de aztán abban a hitben éltem, hogy 150-től már rázós lesz, de nem volt az. Mach Bike, és a Miim társaságában simán vettem az akadályokat. Nem mondom, hogy mindenen simán átmentem, mert voltak nehezebb részek is, de alapból én sokkal kevesebbet idegeskedtem rajta, mint ahogy a többiektől hallottam. És most már 2 helyen van meg a három csillag. Egyik a 100cc Mushroom Cup, a másik meg Mirror Leaf Cup. Nagyon meg voltam lepve.

Persze most szépen mutat az egy csillag, de azért nincs megállás! Következő lépcsőfok az lesz, hogy kitanulom tökéletesre manualon a driftelést, aztán jöhet a két csillag, és ha egyszer Isten is úgy akarja, akkor egyszer még lesz három csillag a nevem mellett. De az még nagyon messze van. Pláne, hogy mondogatják, hogy szinte a lehetetlenség határán van a három csillagos minősítés, és sokaknak csak Homebrew Channellel történő megbabrálás után van. Szerintük. De én ebben nem nem hiszek. Elhiszem nekik, hogy rettenetesen nehéz a három csillag, ezt olyanok mondják, akik nagyon profik a Mario Kartban, de akkor sem hiszem azt, hogy Homebrew nélkül nem lehet senki három csillagot. Majd én megmutatom nekik! :O

Ahogy egy régebbi blogpostomban mutattam be a Mario Kart Wii kártyámat, azt most update-eltem:

 Tetszik így egy csillaggal. ^^


Click here to level up my license!

Nincsenek megjegyzések: