2009. július 5., vasárnap

Egy új szemlélet

Sajnos elszoktam manapság a blogírástól. Ennek nemcsak az az oka, hogy manapság nem játszok Zeldákkal, hanem megváltozott a gondolatom a játéksorozatról. Egyszerű a képlet: Véget ért az a nagy csoda, amivel előtte néztem a Zeldákra. Ennek nemcsak az az oka, hogy sok idő telt el, hanem nemrég kipróbáltam a Pikmint, és arra döbbentem, hogy a Nintendo többi szériája is fantasztikus! Tehát a bűnös a Super Smash Bros. Brawl. Ha az nem lenne, ügyet sem vetnék a Pikminre, nem kezdenék el ismét Marióval foglalkozni, valamint nem néztem volna ki a Vaterán a GBA-s NES Classics Metroidot. Már azon is elgondolkodtam, hogy alakítsam át ezt a blogot Nintendós bloggá? Már így is kezd affelé hajlani, bár Zelda-téren még korántsem írtam le mindenkit, mint amit terveztem, úgyhogy ez csak egy távlati ötlet lenne. Majd idővel kiderül, hogy mi lesz, de ha sokáig állni fog a blog, akkor muszáj leszek a közeljövőben átalakítást tervezni rajta. Majd meglátjuk mit hoz a jövő, most egyelőre így állunk.

Nincsenek megjegyzések: