2008. január 26., szombat

Hogy én miket nem tudok! :-O

Mindig is félve néztem a Zelda játékok elé, mert az én részemről valami kegyetlen nehéznek tűnt. Nem is azért, mert minden egyes percben meghalnék, hanem mert annyira nehezek lesznek a Dungenök benne, hogy nem tudnám megcsinálni. Az SNES-es Link to the Past volt az első Zelda játékom (azóta sincs más ^^’), és már amikor először elővettem, akkor éreztem, hogy ehhez nem úgy kell hozzáállni, mint egy Mario játékhoz. De már akkor megfogott a hangulata. És már akkoriban sikerült végigvinni az első Dungeont a Hyrule Castle-ben. Aztán úgy kezdtem el a másodikat, hogy láttam, hogy merre mutat a x a térképem, el is jutottam oda, de mikor kijöttem onnan nem mutatta tovább, ezért abbahagytam a játékot. Valahogy magától értetődőnek éreztem, hogy ugyan mutassa már, hogy merre kell menni. Hogy én milyen hülye voltam -_-'

Tegnap ismét elővettem a játékot (kb. 7 hónap után) és újra elkezdtem csinálni. Nem mutatta ugyan, hogy merre kell menni, de ezt tegnap valamiért nem bántam. Inkább örültem annak, hogy ez az egész játék, egy akkora térben játszódik, rengeteg a felfedezetlen terep. Gondoltam megadom magamnak a felfedezés élményét. És kb. 1 óráig csak úgy játszottam a játékkal, hogy szétnéztem. Sok titkot felfedtem. És egy idő után megmutatta, hogy merre kell menni! (Gyanítom, hogy azután, miután 100 rubinért vettem az öregtől valami varázsitalt) És aztán elkezdtem kelet felé menni, ott is volt valami öreg, vele is elbeszélgettem, és ztán szerte a térképen megjelentek valami ábrák. Itt hagytam abba, mert már túl sok volt az útonálló -_- De nagyon élveztem a játékot, és szerintem mindjárt nekiülök újra játszani, hátha végig tudom vinni a 2. Dungeont! :-O

Igazság szerint nagyon boldoggá tett a tegnapi eredményem, elsősorban lelki töltést ad, hogy képes vagyok valami olyasmire, amiben eddig nem hittem, mert túl nehéznek tűnt.

Nincsenek megjegyzések: