2006. november 10., péntek

Rejtett Pokémon képességek

Úgy tűnik, felszínre törtek a rejtett Pokémon-képességeim ^^ Ugyanis ma Orosházán voltam Bagszinál, és V-ADInál. Hétfőn vettem egy Pokémon TCG-paklit. Ha jól tudom, fű-méreg pakli, legalábbis Crobat van az elején. Aki jobban ismeri a Pokémon TCG-paklikat az tudja. Aki ismeri Bagszit és V-ADI-t (Pokéconokról vagy a www.bagszipoke.dox.hu oldalról) az tudja, hogy egyik se kis Pokémonos. Először V-ADIval próbáltam ki, úgy, hogy Bagszi segített mert még egyszer játszottam, akkor is elfelejtettem, hogy mit kell csinálni. 😀 Szóval a lényeg, hogy így is vesztettem. Aztán V-ADInak mennie kellett vezetni, így Bagszival próbáltam ki az ő paklijával, hogy mire megyek segítség nélkül. Bagszinak alappaklija van, amit ő maga állított össze. És nyertem! Egymagam, háromszor elvertem segítség nélkül! Ez jelent valamit ^^ Mert hoyg őszinte legyek egy kicsit megijedtem, mert voltam a múlt pénteken a Pokéconon, és figyeltem a bajnokságot, és láttam, hogy hogy forgatják az agyukat, hogy melyik lapot rakják le, hogy támadjanak, egyebek. Ezért, hogy őszinte legyek, egy kicsit megijedtem. De most jöttem rá, hogy nemcsak a saját észjárásunktól is függ, hogy nyerünk-e vagy sem, hanem hogy milyen paklink van, és kell hozzá egy adag szerencse is. Ugyanis köztudott, hogy érmét kell feldobni, és ha fej, akkor szerencsés vagy (általában). De ez a háromszoros győzelem annyira fellelkesített, hogy arra gondoltam, hogy a téli Pokécon bajnokságára benevezek. :) Nem gondolom azt, hogy nyerni fogok, de jó lesz tudnom, hogy mégis hogy állok ^^ Aztán a hazaúton Pokémon Blue-ztam,és elég sokáig eljutottam. Kijutottam a hosszú barlangból. Ja, tényleg. Engem egy valami idegesít a Pokémon játékokban, de nagyon. Az, hogy úton-útfélen beleboltok valami vad Pokémonba, és állandóan harcra kényszerít. Nem arról van szó, hogy vesztenék, hisz a Wartortle-om már 30-as szintű, elég egy bubble, hogy a 9-es szintű Zubatot egy csapásra kinyírjam, csak idegesítő, hogy állandóan elakadok. Végülis eljutottam odáig, hogy egy házban egy számítógép segítségével vissza kellett változtatni a Pokémont rendes emberré. Aztán miután ezzel megvagyok, nem tudtam merre kell menni, de Bagszi már mondta, úgyhogy most már tudom, csak el kell mennem ^^ Na, szóval ki tudja, lehet, hogy a végére Pokémon-tanácsadó lesz belőlem? 😀

Nincsenek megjegyzések: