2006. november 22., szerda

8 napot kórházban

Krisi és a Nintendo társaságában nem is olyan nyomorúságos a kórházi lét. Azért ki lehetett bírni azt a 8 napja kórházban való létet, csak a műtét napját kell túlélni, és utána már sétagalopp. 3 barátomat hívtam meg, hogy jöjjenek meglátogatni, de csak Krisi jött. Ebből is látszik, hogy kire számíthatok ^^ De Krisi négyszer volt. És kölcsönadta a Super Mario Land 2: Six Golden Coins játékot. Jó játék. Egyszerű, de élvezetes. A nyuszifül nagyon menö ^^ Nem esel le, ha ugrás után nyomkodod az A gombot. Meg sokat TCG-ztünk Krisivel, és persze mindig elvert. Szerintem már technikája van. Mert láttam rajta, hogy sokat gondolkodik, hogy hogysmint rakosgassa a lapokat. Én meg néha olyan hülye hibákat csináltam figyelmetlenségből, jó, hogy mindig ő nyer. Meg sokat Pokémonoztam Game Boyon. Megint ráálltam a Sapphire-ra, és imádom ezt a játékot. Már csak a zenéje miatt is. De a játékmenetel terén a Kirby’s Adventure-re tudném hasonlítani. Élvezetes. Úgyis nagyobb Pokéfan leszek, mint Krisi, és többet fogok majd tudni a Pokémonokról, ezt garantálom nektek. 😉

Nincsenek megjegyzések: