2006. október 22., vasárnap

Kirby legyőzte Pikachut!!!

A Super Smash Bros. Melee-ben. És úgy tűnik, hogy a hír igaz. Minél jobban megismerem Kirbyt, akkor jobbnak érzem őt. Szerintem sokkal hatásosabb Kirby kalapácsa és a Ninja támadása, mint Pikachu villámja. Köztudott (már annak, aki is ismeri a Kirby játékokat) hogy Kirby a korábbi játékokban használatos abilityjeit (képességeit) használja fel. Én eddig csak Hammer, Ninja és Stone abilityket fedeztem fel, de egyes állítások szerint jóval több van. A szippantós dolog itt is megvan, és felveszi az ellenségének képességét. De hogy az alakját is (hellyel-közzel) felveszi, az már vicces. 😀 Amúgy most kezdtem el a Normal mode-ot gyakorolni, miután már az Easy-t is meg tudom “meghalás” nélkül csinálni. De még nagyon nehéz a Normal nekem. Ott ütnek-vágnak, ahol tudnak. Végülis csak az idegesít, hogy nem engednek “szóhoz jutni”. De kitaláltam egy új módszert teljesen véletlenül. Luiginál sikerült. Nem kell feltétlen ütni-vágni az ellenfelet. Csald le a szakadékba. 😀 Biztos siker. 😉

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

Nincsenek megjegyzések: