2006. október 8., vasárnap

Gyerekek, azt hiszem, szerelmes vagyok ^^

A Super Smash Bros. Melee-be. 😛 Tegnap vettem meg ezt a fantasztikus játékot, és egyszerűen nem bírok betelni vele. Ilyen nincs! Hogy egy játék ennyire élvezetes és tartalmas legyen! A Mortal Kombat óta nem élveztem ennyire egy verekedős játékot. És hogy mindezt Nintendós karakterekkel teszem, az rendesen halálos. 😀 Vannak benne Mario, Zelda, Pokémon, Kirby, Metroid, és egyéb kisebb nevű játékokból karakterek. A pályák változatosak, bár a nagyon szemét pályákat nem szeretem. Érdekes, hogy mindenki Linkkel van a baráti körömben, én meg Pikachuval vagyok a legerősebb. Nem hiába, szeretek megrázó élményeket adni. 😛 Még azt szeretem nagyon a játékban, hogy megtanulható. Tehát most nagyon kezdő vagyok, de érzem, hogy egyszer nagyon profi leszek a játékban! Még Kirbyvel és Marióval vagyok jó, Yoshit viszont itt nem szeretem, mert túl gyenge. Tojásdobáláson kívül nem sok mindenhez ért, és én ezt nagyon gyengének érzem. A többiekkel még nem játszottam, mert annyira nem ismerem őket, így nem is izgatnak. Inkább ráállok Pikachura, és vele megtanulok MINDENT. De jó lenne szervezni egy Super Smash Bros. Melee versenyt, ahol összemérhetnénk az erőnket! Most így belegondolva, nem is olyan nagy hülyeség, tényleg csinálni egy ilyet! Végezetül hadd ajánljam Emperor Of Games nevű barátom tematikus honlapját: www.gportal.hu/portal/super-huntendo-bros

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

Nincsenek megjegyzések: