2006. szeptember 3., vasárnap

Nagyon menö a Mario Smash Football ^^

Bizony, nagyon jó. Teljesen más, mint a többi foci. Játszottam én már több focival is. FIFÁval, International Superstar Soccerrel, stb., a legnagyobb probléma ott van vele, hogy (az én szemszögemből) hihetetlen nehézre csinálják meg. Aki először lát focit, az elszalad. Míg a Mario Smash Footballra rá lehet mondani, hogy könnyű, hogy kezdők számára is élvezetes. Mellesleg Mario Kartos beütése is van, ugyanis itt is szerezhetők tárgyak, amik nagyban növelik a játékélményt. Meg azért nem mindegy, hogy 8-0ra, vagy 4-3ra veszítek, nyilván a másik sokkal jobb. Egyáltalán nem nehéz a játék. Először 3-0ra vesztettem, majd 2-1re én nyertem. Nagyon jó, hogy megismerhettem ezt a játékot, tényleg fantasztikusak a sport Mariók. És igen, szorgalmazom, hogy jöjjenek az újabb sport Mariók. Most jön a Mario Slam Basketball Nintendo DS-re, nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz, miben lesz másabb a rendes kosárlabdánál. Mert nagyon tetszik, hogy a focis Marioban is az a szabály, hogy nincs szabály. ^^

Mostanság egy kicsit ritkábban fogok ide írni, mert nekem is elkezdődött a suli, és hát a tanulás mellett nemigen lesz időm játszani, de igyekszek minél többet szórakozni. 😉

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

Nincsenek megjegyzések: