2006. szeptember 13., szerda

Másodjára is nekifogtam a Kirby's Adventure-nek

Az eredeti terv az volt, hogy immárom legalább huszadjára kijátszom a Super Mario Bros-t ^^ De valamiért nem akart beindulni, hiába rakosgattam ki-be, fújkáltam össze-vissza nem akart bejönni. Kikísélteztem, hogy vajon a géppel van a baj, vagy magával a kazettával. Beraktam a Kirby’s Adventure-t, és az érdekes mód, elsőre bejött. Akármennyire is furcsa, de a Kirby’s Adventure-t 2 hónapja kaptam Krisitől vadiújan. Persze, kifizettem neki, a Game Parkban vette potom 1000 forintért. Bátran elmondhatom, hogy ritka egy szerencsés helyzetben voltam, hogy 2006-ban vadiúj NES játékot 1000 forintért kapni… Másodszor játszani ezzel a fantasztikus játékkal egyszerűen csodálatos! Annyira élvezetes az egész. Nem lehet megmagyarázni, hogy miért, az egész egyben úgy jó, ahogy van. Ebbe beletartozik Kirby cukisága, a pályák és a zene hangulata, meg a csodaszép grafika. Ma 4 világot csináltam meg, de nincs megállás, holnap folyt. köv. 😉 Ilyen fantasztikus játékot legalább 25X ki kell játszani. 😀

Nincsenek megjegyzések: