2006. december 9., szombat

Már lett minden, ami eddig volt...

A tegnapi Wii-vel való játék hatására teljesen másképp nézek a Nintendo játékokra. Valahogy más lett az egész. Most sokkal jobb játszani bármely Nintendo játékkal. Legtöbbet a Super Mario All-Stars-szal játszottam, és valami hihetetlen. Úgy érzem magam, mintha 13 évet mentünk volna vissza az időben, mintha először játszanék vele. Mellesleg megtudtam, hogy a Wii-ből most jóval többen rendeltek előre a Game Parkban, mint anno 2002-ben a GameCube-ból. Azt hiszem, hogy ez értető, hisz a GameCube csak szimplán a Nintendo 64 folytatása volt, én magam is így gondolkodtam a GC-ről, de a Wii az más. A Wii egy új életérzés. Hihetetlen, hogy még 2006-ban is lehet JÁTÉKOKAT gyártani! Azt hiszem, hogy jövő karácsonyra megkísérlek Wii-t kérni ^^ Addig vigasztalódom a többi Nintendo konzollal. Vagyis miket beszélek én? Ez nekem nem vigasz, ez öröm. Máris megyek vissza játszani! ^^

(Importálva a http://www.smb.gportal.hu oldalról)

Nincsenek megjegyzések: