2020. október 29., csütörtök

Natalia Oreiro: Tu Veneno CD

Újra megvan Natalia Oreiro: Tu Veneno albuma CD-n. Úgy döntöttem, hogy azokat az albumokat, amiket szerettem régen, és most is szívesen hallgatom, megveszem megint, ha megtalálom olcsón. Ezt a CD-t konkrétan 200 forintért nyertem Vaterán. Örülök neki, mert annyi emlékem azért van az albumról, hogy nagy hatással volt rám. Szerettem annak idején, és a CD-t 4.100 forintért vettem meg 2001-ben. Csak ez is egy idő után eladás áldozata lett.

Egyébként most többször visszahallgatva a Natalia Oreiro albumokat, azt gondolom, hogy ez az album lett a legjobb. Egyrészt 15 dalból áll, 1 óra zene, másrészt jót tett az albumnak, hogy valamivel komolyabb dalok kerültek fel rá, némelyik kifejezetten sötétebb hangulatú. És továbbra is azt gondolom, hogy jó zenét írtak Natalia Oreirónak, csak az ének... Azt gondolom, hogy Natalia Oreirónak nincs hangja, csak megtanulta a hangképzést, és gazdálkodik azzal, amije van. De hogy több oktávot kiénekeljen... lehetetlen. Ettől függetlenül szívesen hallgatom ezt az albumot, és majd írok róla részletesebben is.

Nincsenek megjegyzések: