2018. december 16., vasárnap

Ready Player One Blu-ray

Még régebben lehetőségem volt megvenni a Ready Player One-t Blu-ray-en, de csak pár napja néztem meg. Mindenképp megéri a jobb képminőség okán. Hangban változást azért nem tapasztalok, mert nincs komoly hangrendszerem, a TV-m meg eléggé gyenge e téren. Ennek fejlesztése a jövő zenéje, inkább a távolabbi jövőé. Egyébként sajnálom, hogy nem terjedt el annyira a Blu-ray, mert igazából nagyon jó dolog, hogy lemezen lehet jó minőségben filmet nézni. Bár a 4K-s Blu-ray meghosszabbíthatná a Blu-ray életidejét, de ez is csak átmeneti megoldás, mert jönnek a még nagyobb felbontású TV-k, és nem lehet a végtelenségig lépést tartani a képfelbontás növelésével. Az meg egyre gyorsabb ütemben fejlődik. Mindegy, ebbe annyira nem merültem bele, én szeretem a Blu-ray-t, és ha alacsonyabb ára lenne, komplett gyűjteményem lenne belőle.

Csak mivel nem annyira elterjedt, ezért nem gyártanak belőle annyit, mint a DVD-ből. Nemrég kíváncsiságból megnéztem, hogy mennyire van még ebből a Blu-rayből, konkrétan elfogyott. Olyannyira, hogy a kiadó weboldalán sem lehet megrendelni. Mondjuk ez még nem jelenti azt, hogy akkor végleg sehol nem kapható, mert attól még boltokban lehet, de olyan üzletekben érdemes keresni, melynek kisebb forgalma van.

Nincsenek megjegyzések: